Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må til for å få AAP fra NAV mens man studerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange gode grunner. Tror det har noe med alder og langvarig sykdom å gjøre. Ingen får det med mindre det er en virkelig god grunn til det. Jeg regner med det er det andre innlegget du sikter til? Jeg velger å ikke spekulere i det utover at jeg regner med ts har sine grunner til å få aap i studietiden

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sikter ikke til noet annet innlegg, jeg er nysgjerrig fordi jeg lurer på om jeg også kunne ha fått det når jeg skal begynne å studere.

Skrevet

Jeg sikter ikke til noet annet innlegg, jeg er nysgjerrig fordi jeg lurer på om jeg også kunne ha fått det når jeg skal begynne å studere.

Hvis du har en langvarig lidelse av noe slag eller om du har gått på aap tidligere og sliter med å komme deg i jobb, mener jeg du kanskje kan få det..

AnonymBruker
Skrevet

Man får gjerne AAP før man begynne rå studere. For å komme ut i arbeidslivet. Når man ikke klarer dette på vanlig måte pga sykdom.

De jeg kjenner som studerer på AAP jobber minst like mye som de som får støtte av Lånekassa. Bare at de med AAP bruker tid på behandling ved siden av studiene, slik at det ikke er tid eller krefter til studentjobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...