Gjest Nanette Skrevet 4. januar 2012 #1 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg prøver å finne ut av hvordan man finner gode og billige reiser på expedia.no, men skjønner svært lite. Syns det er vanskelig å finne frem til beste pris etc, selv om jeg setter inn datoer. Hjelp anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. januar 2012 #2 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) De er drittsekker, ikke reis med dem. De slipper ballen når det gjelder og gir feil bilde av det meste om du ikke stiller alle korrekte spm og går inn på Google Earth/ satelitt å ser på stedet selv. De ville ikke gi oss adresse på det aktuelle hotellet en gang. Fordi de mente vi skulle komme til byen, sjekke innom dems servicekontor å bli tildelt et sted å bo der nede... Eh nei takk. Gi meg en adresse. Om det ikke lever opp til min standar ville jeg blitt lurt sant? Svindyrt og lygn. Hold deg unna... Og les all den lille skriften. Og jeg har reist mye og har en del erfaring. Merkelig bedrift. Endret 5. januar 2012 av Wonders 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 7. januar 2012 #3 Del Skrevet 7. januar 2012 Ok, for jeg har hittil hørt bare godt om Expedia og at det er så billig, men jeg syns nettsiden deres er så uoversiktlig og vanskelig å finne frem i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. januar 2012 #4 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er superfprnøyd med expedia.no jeg:) Synes de har bra informasjon om reise og hotell, og bildene stemmer med virkeligheten(selvfølgelig er jo bildene tatt av de beste rommene, på en finværsdag osv. men det må man jo regne med). Skjønner ikke helt hva du mener er uoversiktlig der jeg?:s Det går jo an å sortere etter avstand, pris osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 8. januar 2012 #5 Del Skrevet 8. januar 2012 har to ganger bestilt med expedia, og vært veldig fornøyd. En gang bestilte vi bare hotell, en annen gang hele reisen. Ikke vært noe problem, og hotellene har vært slik vi forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Del Skrevet 8. januar 2012 De er drittsekker, ikke reis med dem. De slipper ballen når det gjelder og gir feil bilde av det meste om du ikke stiller alle korrekte spm og går inn på Google Earth/ satelitt å ser på stedet selv. De ville ikke gi oss adresse på det aktuelle hotellet en gang. Fordi de mente vi skulle komme til byen, sjekke innom dems servicekontor å bli tildelt et sted å bo der nede... Eh nei takk. Gi meg en adresse. Om det ikke lever opp til min standar ville jeg blitt lurt sant? Svindyrt og lygn. Hold deg unna... Og les all den lille skriften. Og jeg har reist mye og har en del erfaring. Merkelig bedrift. Booker som regel alltid med expedia, både til jobb og ferie. Siden er jo intuitiv og logisk, så du får bare prøve deg frem. Har aldri hatt noen problemer med dem, de har vist bedre kundeservice enn jeg har fått m f.eks Star Tour o.l. Bare husk avbestillingsforsikring om noe skulle gå galt og dere må avbestille ferien. Når det kommer til dine hotellspm osv: Bruk tripadvisor.com for å se hva andre reisende har sagt om de hotellene du evt tenker på. Der ligger også i mange tilfeller bilder som de reisende selv har lastet opp, både på godt og vondt... Legg også inn en egen når du kommer hjem, dess flere ærlige mennger på tripadvisor, dess bedre. Der finnes også adresse, tlf, evt webside, og mail til hvert enkelt hotell, i 99% av tilfellene. Jeg pleier alltid ha direkte kontakt med hotellet,etter jeg har fått bestillingsbekreftelser/ref.nr etc fra expedia. Så bruk nettet for det det er verdt, hvis du synes expedia er tungvindt, prøv travellink.no. God tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 8. januar 2012 #7 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er superfprnøyd med expedia.no jeg:) Synes de har bra informasjon om reise og hotell, og bildene stemmer med virkeligheten(selvfølgelig er jo bildene tatt av de beste rommene, på en finværsdag osv. men det må man jo regne med). Skjønner ikke helt hva du mener er uoversiktlig der jeg?:s Det går jo an å sortere etter avstand, pris osv. Når jeg skal skrive datoer for å finne priser på turene og så står det nesten alltid at det ikke finnes rom på de dagene, eller flyturer de dagene, men vises ikke hvilke dager det er ledige rom eller flyturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 8. januar 2012 #8 Del Skrevet 8. januar 2012 Når jeg skal skrive datoer for å finne priser på turene og så står det nesten alltid at det ikke finnes rom på de dagene, eller flyturer de dagene, men vises ikke hvilke dager det er ledige rom eller flyturer. Hmmm.. Det har jeg aldri opplevd før. Skal du reise til en "sjelden" plass da? Altså en plass hvor de ikke har flyavganger til daglig eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiselyst72 Skrevet 8. januar 2012 #9 Del Skrevet 8. januar 2012 Når jeg skal skrive datoer for å finne priser på turene og så står det nesten alltid at det ikke finnes rom på de dagene, eller flyturer de dagene, men vises ikke hvilke dager det er ledige rom eller flyturer. Hvor der det du skal dra og når Nanette? Det høres ut som som det enten er et litt uvanlig sted eller at det er veldig fulgt når du ønsker å dra. Ellers kjenner jeg meg ikke igjen i dette: "De ville ikke gi oss adresse på det aktuelle hotellet en gang. Fordi de mente vi skulle komme til byen, sjekke innom dems servicekontor å bli tildelt et sted å bo der nede..." Meg bekjent selger ikke Expedia uspesifiserte turer eller har servicekontor i byene rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 8. januar 2012 #10 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor der det du skal dra og når Nanette? Det høres ut som som det enten er et litt uvanlig sted eller at det er veldig fulgt når du ønsker å dra. Ellers kjenner jeg meg ikke igjen i dette: "De ville ikke gi oss adresse på det aktuelle hotellet en gang. Fordi de mente vi skulle komme til byen, sjekke innom dems servicekontor å bli tildelt et sted å bo der nede..." Meg bekjent selger ikke Expedia uspesifiserte turer eller har servicekontor i byene rundt omkring. Tenkte til neste vinter. Asia eller øyer utenfor portugal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiselyst72 Skrevet 9. januar 2012 #11 Del Skrevet 9. januar 2012 Tenkte til neste vinter. Asia eller øyer utenfor portugal. Da er du nok litt tidlig ute. De fleste ruteflyselskap legger ut avganger for maks et år frem i tid så derfor tenker jeg Expedia sliter med å finne nok flyavganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. januar 2012 #12 Del Skrevet 10. januar 2012 Da er du nok litt tidlig ute. De fleste ruteflyselskap legger ut avganger for maks et år frem i tid så derfor tenker jeg Expedia sliter med å finne nok flyavganger. Ok, så jeg er litt tidlig ute. Når er tidligste man kan reise til Thailand for å slippe regntida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 11. januar 2012 #13 Del Skrevet 11. januar 2012 Ok, så jeg er litt tidlig ute. Når er tidligste man kan reise til Thailand for å slippe regntida? Du kan dra til høsten? Fra Oktober/November er det vel ganske bra der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå