AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Er det noen av dere som har blitt "holdt på gress" av en du er tiltrukket av? Dvs at din utkårede ikke er klar for et forhold på grunn av livssituasjon, jobb, ekser osv, og at han/hun vet at du er interessert og ønsker å holde muligheten åpen for fremtiden. Er det da en reell mulighet for at personen tar deg inn i varmen, eller er han/hun bare en sleip jævel som tenker at de kanskje får bruk for deg som nødløsning en dag Hva hadde du gjort i en sånn situasjon? vente og se? Sitte foran telefonen og håpe? Glemme hele fyren/dama?
violet92 Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Er det noen av dere som har blitt "holdt på gress" av en du er tiltrukket av? Dvs at din utkårede ikke er klar for et forhold på grunn av livssituasjon, jobb, ekser osv, og at han/hun vet at du er interessert og ønsker å holde muligheten åpen for fremtiden. Er det da en reell mulighet for at personen tar deg inn i varmen, eller er han/hun bare en sleip jævel som tenker at de kanskje får bruk for deg som nødløsning en dag Hva hadde du gjort i en sånn situasjon? vente og se? Sitte foran telefonen og håpe? Glemme hele fyren/dama? Jeg tror personlig ikke at han er interissert i deg og ser det ikke som helt reelt at han tar deg inn i varmen. Gå videre, kos deg og dersom det viser seg at han er klar for deg når problemene hans er borte, så er jo det bare bra, men ikke regn med det. 1
Rocky Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg går videre, så får jeg heller vurdere om det fortsatt er aktuelt for meg, dersom han kontakter meg igjen på et senere tidspunkt..
Sulosi Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Du gjør lurt i å gå videre. Han hadde aldri bedt deg vente om du var den rette for han. Du er aktuell, men ikke den rette. Det er iallefall min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg holder kontinuerlig tre-fire damer på gress. Gjennomføres ved å ha regelmessig samleie med de, tar de med på ferieturer, kafe-møter, el. Har ingen, absolutt ingen, planer om å ta det noe lenger enn det, selv om jeg hele tiden gir uttrykk for noe annet. 1
Bonito Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Jeg holder kontinuerlig tre-fire damer på gress. Gjennomføres ved å ha regelmessig samleie med de, tar de med på ferieturer, kafe-møter, el. Har ingen, absolutt ingen, planer om å ta det noe lenger enn det, selv om jeg hele tiden gir uttrykk for noe annet. Sånne som deg gjør meg en smule... kvalm er vel ordet jeg leter etter. 8
violet92 Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Jeg holder kontinuerlig tre-fire damer på gress. Gjennomføres ved å ha regelmessig samleie med de, tar de med på ferieturer, kafe-møter, el. Har ingen, absolutt ingen, planer om å ta det noe lenger enn det, selv om jeg hele tiden gir uttrykk for noe annet. æsj 1
Steinar40 Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Er det noen av dere som har blitt "holdt på gress" av en du er tiltrukket av? Dvs at din utkårede ikke er klar for et forhold på grunn av livssituasjon, jobb, ekser osv, og at han/hun vet at du er interessert og ønsker å holde muligheten åpen for fremtiden. Er det da en reell mulighet for at personen tar deg inn i varmen, eller er han/hun bare en sleip jævel som tenker at de kanskje får bruk for deg som nødløsning en dag Hva hadde du gjort i en sånn situasjon? vente og se? Sitte foran telefonen og håpe? Glemme hele fyren/dama? En relativt vanlig situasjon dette sikkert. Og det kan være vanskelig å vite hva man skal gjøre, ja. Men som jeg ser det, så finnes det uansett en gylden hovedregel i alle slike situasjoner. Og den regelen er at man ikke skal gi den som holder en på gress noen fordeler. På den måten blir man enten kvitt faenskapet, eller så endrer h*n oppførsel. Fordeler kan da f.eks være sex eller penger etc. Moralen er altså å sette hardt-mot-hardt. Og ikke fire en tomme. Det forutsetter selvfølgelig at man selv føler for å (eventuelt) kaste bort mer eller mindre tid på dette. Gjør man ikke det, og/eller finner noen annen som er bedre, så kan man jo selvfølgelig heller velge å gi opp "gress-spisinga". 1
Gjest BamseB Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Nei nei nei, Steinar! Må ikke oppmuntre ungdommen til å bruke penger eller sex som trekkplaster/trussel.
Steinar40 Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Nei nei nei, Steinar! Må ikke oppmuntre ungdommen til å bruke penger eller sex som trekkplaster/trussel. Mulig du misforsto det jeg skrev en smule? Det jeg sier er altså at ei kvinne IKKE skal gi en mann som holder henne på gress noen som helst fordeler - som f.eks sex eller penger etc.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Takk for tipset Steinar! Tror det ligger mye sannhet i det du sier der Jeg skal ikke love ham noe som helst. Ikke annet enn mitt smil og sedvanlige kameratskap Har heldigvis ikke vært dum nok til å bli forelsket i "faenskapet"! TS 2
smilo Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Er det noen av dere som har blitt "holdt på gress" av en du er tiltrukket av? Dvs at din utkårede ikke er klar for et forhold på grunn av livssituasjon, jobb, ekser osv, og at han/hun vet at du er interessert og ønsker å holde muligheten åpen for fremtiden. Er det da en reell mulighet for at personen tar deg inn i varmen, eller er han/hun bare en sleip jævel som tenker at de kanskje får bruk for deg som nødløsning en dag Hva hadde du gjort i en sånn situasjon? vente og se? Sitte foran telefonen og håpe? Glemme hele fyren/dama? Jeg er der. Vi har et forhold basert på sex hvor han vet at jeg er glad i ham, og han oppfører seg som om han er glad i meg, men han sier han ikke er klar for et forhold. Jeg har valgt å forholde meg til dette, etter et par runder med meg selv i begynnelsen av vårt "forhold" Men jeg sitter ikke hjemme og venter på telefon av den grunn. Vi har begge barn, og det betyr at jeg har mitt liv, han har sitt liv, vi har litt felles og når vi har muligheten så treffes vi for sex/kos eller bare prat. At jeg fortsatt har et håp om mer er ingen hemmelighet. Og vi har avklart at vi ikke har sex med andre, men heller avslutter vår "avtale" om det skal skje. Samtidig så føler jeg ikke noen panikk for om han velger å avslutte vår forhold. Det er en visshet jeg må leve med. Det er bare så synd at når jeg faktisk har funnet en mann som har så mye tilfelles med meg, og som har alle de kvaliteter som jeg ønsker av en mann, så er han ikke klar for noe forhold. 1
Steinar40 Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 Takk for tipset Steinar! Tror det ligger mye sannhet i det du sier der Jeg skal ikke love ham noe som helst. Ikke annet enn mitt smil og sedvanlige kameratskap Har heldigvis ikke vært dum nok til å bli forelsket i "faenskapet"! TS Bare du forstår den vesentlige forskjellen imellom det å "ikke love" og det å "ikke gi".
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 En relativt vanlig situasjon dette sikkert. Og det kan være vanskelig å vite hva man skal gjøre, ja. Men som jeg ser det, så finnes det uansett en gylden hovedregel i alle slike situasjoner. Og den regelen er at man ikke skal gi den som holder en på gress noen fordeler. På den måten blir man enten kvitt faenskapet, eller så endrer h*n oppførsel. Fordeler kan da f.eks være sex eller penger etc. Moralen er altså å sette hardt-mot-hardt. Og ikke fire en tomme. Det forutsetter selvfølgelig at man selv føler for å (eventuelt) kaste bort mer eller mindre tid på dette. Gjør man ikke det, og/eller finner noen annen som er bedre, så kan man jo selvfølgelig heller velge å gi opp "gress-spisinga". Jaja, Steinar, dette har jo du erfaring med. Men stemmer din praksis med dine teorier?
Steinar40 Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Jaja, Steinar, dette har jo du erfaring med. Men stemmer din praksis med dine teorier? Det jeg skrev stemmer helt perfekt med mine erfaringer og teorier, ja. Ellers hadde jeg ikke skrevet det selvfølgelig.
Gjest Eurodice Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Det jeg skrev stemmer helt perfekt med mine erfaringer og teorier, ja. Ellers hadde jeg ikke skrevet det selvfølgelig. Les omigjen de setningene jeg har uthevet. Er dette hva du har gjort de siste årene? Tør jeg minne deg på dine utallige ultimata, er dette å sette hardt mot hardt? Og hvordan er det, har ikke en viss dame hatt sugerør i lommeboken din i lengre tid?
Steinar40 Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Les omigjen de setningene jeg har uthevet. Er dette hva du har gjort de siste årene? Tør jeg minne deg på dine utallige ultimata, er dette å sette hardt mot hardt? Og hvordan er det, har ikke en viss dame hatt sugerør i lommeboken din i lengre tid? Jeg har lært den harde veien, ja. Hardt-mot-hardt er det som gjelder. Trist det skal være sånn men sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå