Gå til innhold

Fransk nakenblemme i barnekatalog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et fransk selskap som selger barneklær har ved et uhell fått med en naken mann i bakgrunnen i en av sine kataloger. ( http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/01/04/fransk-nakenblemme-i-barnekatalog )

ABC nyheters journalist skriver:

«Kanskje ingen krise i seg selv, men når det er fire små barn i forgrunnen av det samme bildet blir plutselig saken en ganske annen».

Enig i at man ikke bør ha nakne mennesker i kleskataloger for barn men den stor forskrekkelsen har jeg ikke. Hva synes dere? Er det plutselig krise når det er fire små barn i forgrunnen og bør katalogen stoppes og trykkes opp på nytt? (For meg ser mannen ganske uskyldig ut og jeg tviler på at barna vil ta noe skade av å se han.) Hvor farlig synes dere det er at barn ser (uskyldige) nakne menn på stranda eller i katalogen?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

.

Endret av Mortem
Skrevet

Litt morsomt? Ja. Skandaløs krise? Absolutt ikke.

• Liker 3
Skrevet

Egentlig veldig morsomt! Når det nå er oppdaget kan han sikkert retusjeres bort

Skrevet

Jeg synes mest synd på mannen. Han skal bare ta seg et bad sannsynligvis på en av de franske strendene hvor man har lov til å bade naken. Så har noen tatt bilde av han uten å spørre for å så distribuere det over hele Frankrike.

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes mest synd på mannen. Han skal bare ta seg et bad sannsynligvis på en av de franske strendene hvor man har lov til å bade naken. Så har noen tatt bilde av han uten å spørre for å så distribuere det over hele Frankrike.

Signerer

Skrevet

Større deler av verden...? Venninnene mine får de katalogene der...

Gjest MorAase
Skrevet

:skratte:

Genialt :) Slik som gjør verden et festlig sted å leve :)

• Liker 1
Skrevet

Uff da :skratte:

Skrevet

Jeg trodde først det var snakk om et bilde tatt i studio, da hadde ting vært mye verre. Dette bildet får meg bare til å lure på hvor oppegående fotografen har vært. En teit tabbe, ikke mer enn det.

• Liker 2
Skrevet

Godt gjort å ikke legge merke til denne mannen når en sitter og setter sammen katalogen også da, de sitter vel og matcheer bilde pluss tekst osv.....

Ganske festlig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...