blowser18 Skrevet 4. januar 2012 #1 Del Skrevet 4. januar 2012 Hallo. Jeg reiser til Thailand om 2 dager. Jeg er helt desperat fordi jeg finner ikke passet mitt. Jeg har snudd opp ned på hele leiligheten, men finner det ikke. Jeg mistenker at jeg kan ha mistet det. Jeg reiser som sagt om 2 dager, og det er ikke nok til et nytt pass. Jeg får ikke avbestilt reisen heller. Jeg har ikke retur-billet, men blir borte maks 30 dager, på turist-visum som man automatisk får. Siste vei ut er nødpass. Men utgir de dette på gardermoen, og får man reist tilatelse og reise til Thailand med et nødpass?? Jeg har søkt endel på google, og ser at det er mange som har hatt problemer med dette. Noen sier det ikke er noe problem, men andre, sier det går andre veien. Hjertelig takk for svar, og hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Del Skrevet 5. januar 2012 Kontakt ambassaden til Thailand og spør dem om man får komme inn på nødpass, og dra til nærmeste passkontor og få nødpass der evt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå