Gå til innhold

Erfaringer med makestyle.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg tenker å kjøpe Gorgeous Curl Wand (krølltang), og har bare funnet den på nett: www.makestyle.no. Har noen erfaring med denne siden? Er det trygt å kjøpe herfra? Er nok litt gammeldags når det kommer til netthandel og er ganske skeptisk til internett. Liker å gå i butikker og se på varene og få dem med meg hjem med en gang ;) Men har nå alltså ikke funnet noen andre steder som selger den.

Håper på konstruktive svar :)

Endret av Brooke Penelope
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en del ting derfra for en stund siden. Jeg begynte å lure litt siden jeg ikke fikk pakken min. Sendte de da en mail etter det hadde gått over en uke siden jeg betalte for produktene mine. Fikk da svar fra de etter 3 dager hvor da makeup removeren som jeg hadde bestilt var utsolgt! Eh javel, det går ann å gi beskjed om det da :murvegg:

Da pakken endelig kom, var den greia som man trykker på for å få ut hårskummet ramlet av flaksen. Jeg fikk den heller ikke på igjen (eller den gikk på, men datt bare av igjen) så måtte kontakte de igjen om å få tilsendt et ny hårskum. Fikk et nytt hårskum og alt var i orden med den flasken..

Men handler ikke derfra noe mer.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Ble litt i tvil jeg nå om jeg skal handle derfra eller ikke...

Skrevet

Hva med å stikke innom en frisørsalong og spørre etter ROD VS3 fra HH Simonsen? (Det finnes tre ulike versjoner av staven, hvis jeg ikke husker feil.)

Vurderte også som deg å bestille denne Gorgeous krøllestaven fra Makestyle, men valgte heller denne. Kjempe fornøyd med kjøpet. :rodmer:

Skrevet

Jeg har heller ikke noen god erfaring fra makestyle.no da de glemte å sende pakken min. Jeg måtte kontakte de og fikk ikke svar før flere dager etterpå. Pakken kom til slutt, men har ikke handlet derfra etter det.

Skrevet

Man kan jo velge å betale på postoppkrav? Da er det jo isåfall bare makestyle det går utover om de ikke klarer å sende ut pakken du har bestilt...

• 2 år senere...
Skrevet

Noen som har flere erfaringer å komme med?

Anonymous poster hash: f80a7...356
Skrevet

Jeg har bestilt fra makestyle.no 2-3 ganger og har bare gode erfaringer å komme med. Rask levering og har vært fornøyd med alt jeg har bestilt :)

• 1 år senere...
Skrevet

Noen andre som har erfaringer av nyere dato? :)

Anonymkode: 1b5db...bb1

Skrevet

Noen andre som har erfaringer av nyere dato? :)

Anonymkode: 1b5db...bb1

Har kun positiv anmeldelse å gi, tok ca 3-4 dager før jeg mottatt bestilling og var kjempe fornøyd med kjøpet :)

Skrevet

Makestyle.no er en kjempebra nettbutikk med super service :) Rask levering. Kjenner til de som driver stedet også. 

Anonymkode: cb004...82f

Skrevet

Jeg var fornøyd når jeg kjøpte ting der.

Ingenting negativt å melde om :)

Anonymkode: bdce0...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...