spying Skrevet 10. desember 2002 #41 Del Skrevet 10. desember 2002 Jepp jeg suger:) blir veldig opphiset av det selv. bare litt synd at etterpå så er jeg såååå klar for noe mer,men da har det jo allerede gått for ham.. kansje er løsnigen at han lar det gå for meg først og så kan jeg gi ham en blow-job. vet ikke helt jeg.. neoen med samme "problemet"? Klem Marie Det er da mulig å gjøre mere etterpå. ikke stopp med kosen. så er nok k**** hans oppe igjen iløpet av kun kort tid. MvH Spying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #42 Del Skrevet 10. desember 2002 Alle er så opptatt av renhet.. Syns dere en mann er skitten bare fordi han ikke kommer rett fra dusjen? Jeg syns det er deilig å suge den jeg er glad i når som helst! Selvsagt er han en normalt renslig mann, men jeg krever da ikke at han skal vaske dingsen før jeg smaker på?? Syns mange er litt vel opptatt av renslighet. Tross alt er det bare naturligkropp, ikke så veldig skittent spør du meg.. Må munnen være nyvasket for et deilig kyss? Må hendene være nyvasket for at du skal suge en på fingrene? Tåler dere ikke å kysse en fot som ikke er nyvasket? Dessuten syns jeg mange også er vel opptatt av barbering nedentil, for rensligheten sin skyld.. Barbering er greit det, mem det er da ikke uhygiensik å ikke være barbert?! Det er bare naturlig! Jeg er kvinne nok til å takle litt naturlighet. Og jeg hadde ikke syns en mann var særlig sexy om han krevde at jeg skulle barbere meg og vaske meg hver gang vi skal ha sex.. MissX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scuderia Skrevet 10. desember 2002 #43 Del Skrevet 10. desember 2002 Suger gjør man jo...:-) Helst om morgenen før han er helt våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. desember 2002 #44 Del Skrevet 10. desember 2002 Suger dere noe? Nei.... OK Deiser dere da? Ja!!!!!!!!!! Oralsex er dødsbra å gi , men han skal være glattbarbert og absolutt helt ren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 10. desember 2002 #45 Del Skrevet 10. desember 2002 Til siste gjest: Jeg er utrolig enig i det du sier! Veldig bra innlegg!! Jeg suger mer enn gjerne -og krever ikke at gutten/mannen kommer rett fra dusjen. Er han normalt renslig (dvs. dusjer ca. en gang for dagen) er det helt i orden. Dessuten må jeg innrømme -jeg synes en kåt pikk lukter veldig opphissende. Blir liksom ikke det samme når den smaker/lukter såpe. Ærlig talt -det er da helt normalt at en pikk lukter/smaker litt pikk! Dette forbinder jeg slett ikke med urenslighet! Som sagt, gjest: veldig bra innlegg. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 10. desember 2002 #46 Del Skrevet 10. desember 2002 Ja, jeg suger og jeg elsker det 8) Han er alltid ren og pen, hvis ikke hadde jeg ikke orket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla'jenta Skrevet 11. desember 2002 #47 Del Skrevet 11. desember 2002 Selvfølgelig suger jeg! Det er ingenting som å suge en nydusjet mann... Samboeren min lukter så deilig etter en dusj... Ekstra deilig er det hvis vi begge tar en dusj først, og hisser hverandre skikkelig opp, og så tar en tur ut i sengen etterpå. Hvis vi greier å vente så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 11. desember 2002 #48 Del Skrevet 11. desember 2002 Å suge er noe av det beste jeg vet! Er simpelten nesten avhengig! Noen ganger svelger jeg, andre ganger lar jeg han heller komme inni meg, på brystene, magen, rompen, ryggen hvoren han måtte ønske. Typen min klager i alle fall ikke ps: å være ren nedentil er et MUST! Ingenting er mer frastøtende enn å være kåt, åpne buksesmekken og se et stinkende, skittent kjønnsorgan stirre på deg.... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2002 #49 Del Skrevet 12. desember 2002 Sug og svelg, god helg! *smile lurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå