Justin Skrevet 23. mai 2002 #21 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg suger, alle suger, hele verden suger, life sucks... sukk, jeg skulle ønske jeg hadde noen å suge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 23. mai 2002 #22 Del Skrevet 23. mai 2002 Joda, men etter at jeg av og til finner små hår og død hud der så.... tja.... det må være RENT!!! Da er det DEILIG!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #23 Del Skrevet 23. mai 2002 hehe ja det er litt nedtur....akkurat like mye nedtur som å finne små papirbiter, hår og udefinerbare klumper når en slikker.... Ren og pen- Mann70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 23. mai 2002 #24 Del Skrevet 23. mai 2002 Men, en ting jeg lurer på: Det virker som om mange her mener det å suge er synonymt med det å suge ham til det kommer. Suger dere aldri en stund, for så å gå over til andre aktiviteter? Kjæresten min har litt vanskelig for å komme med kun suging, og dessuten får han så lyst på meg når jeg suger at det er sjelden jeg suger ham helt ut. Egentlig er det litt synd, jeg elsker jo å ta ham i munnen også... _________________ Tiriltunge 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiriltunge den 2002-05-23 13:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #25 Del Skrevet 23. mai 2002 Å så godt det er flere enn meg der ute!!! Har lenge følt meg "rar" fordi jeg ikke synes suging er det beste av det beste.... Mann70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 23. mai 2002 #26 Del Skrevet 23. mai 2002 Slafs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #27 Del Skrevet 25. mai 2002 Jepp jeg suger:) blir veldig opphiset av det selv. bare litt synd at etterpå så er jeg såååå klar for noe mer,men da har det jo allerede gått for ham.. kansje er løsnigen at han lar det gå for meg først og så kan jeg gi ham en blow-job. vet ikke helt jeg.. neoen med samme "problemet"? Klem Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MikeMechanic Skrevet 26. mai 2002 #28 Del Skrevet 26. mai 2002 Hos oss er det ingen som suger. Hun vil ikke at jeg suger henne heller, sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #29 Del Skrevet 29. mai 2002 Dette var en inspirerende tråd, idag tok jeg intiativet, og gjett hvem som ble gla'!! Kan anbefales... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryfia Skrevet 30. mai 2002 #30 Del Skrevet 30. mai 2002 Ja, jeg suger mannen min. Men nesten aldri til det går for ham. Vi bruker det som en del av forspillet. Han har kommet i munnen min én gang,og det likte jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #31 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg suger, og nyter hvert sekund! Jeg liker ikke at han kommer i munnen, men det er ikke noe problem, det går jo an å "sprute" mange andre steder.. Bruker helst sugingen som en del av forspillet, og blir veldig tent av det selv også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #32 Del Skrevet 30. mai 2002 det er så godt å suge gutten..mm.. og å høre at han nyyter det.. utrolig deilig.. synes det er best å begynne med det.. så kan han sleike meg etterpå, så ta det videre derfra. sånn sett er han renest. har holdt på å brekke meg èn gang.. da jeg fikk spruten langt inni munnen.. men pleier å gå veldig bra.. er det noen fler som sleiker han under ballene også? det anbelfales.. og innimellom all sugingen såvidt berøre penishodet med tungespissen .. gutten min ELSKER det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 9. desember 2002 #33 Del Skrevet 9. desember 2002 så bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2002 #34 Del Skrevet 9. desember 2002 Åja, jeg elsker og suge mannen min! Det er utrolig opphissende og deilig når jeg tar den halvstiv i munnen, og suger den hard..... Kunne gjerne gjort det flere ganger om dagen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. desember 2002 #35 Del Skrevet 9. desember 2002 *sukk*...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. desember 2002 #36 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja, hvis jeg har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. desember 2002 #37 Del Skrevet 9. desember 2002 JA, jeg suger! Forutsatt at han er REN såklart!! Jeg er litt "rar" og hvis han absolutt vil sprute somewhere, får han sprute i munnen min enn andre steder på kroppen. Men jeg svelger svært sjelden, er ikke akkurat så glad i det... Elsker å "erte opp" en rimelig kåt en med å suge ham... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. desember 2002 #38 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja jeg suger, og selvfølgelig skal den være ren, har ingenting imot at han bruker munnen heller. vil helst ikke ha hele ladnigen i munne jeg da,og vi prøver og få barn, så i munnen skal jo ikke det havne uannsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2002 #39 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg suger også. Det er kanskje ikke det jeg personlig liker best å gjøre, men sambo elsker at jeg gjør det. Så da gjør jeg det med glede! Sambo er omskåret, så jeg står heldigvis ikke i fare for å oppdage k#kost. Men det er viktig at han er ren likevel! Vi pleier også å ta det som en del av forspillet. Jeg svelger nemlig ikke. Klarer heller ikke å få sæd inn i munnen. Men sambo synes det er like deilig uansett! :D Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 10. desember 2002 #40 Del Skrevet 10. desember 2002 kunne ikke unvære det :D det giver en dejlig føelse af magt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå