AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Trenger en slik duppedings til å stikke inn i Mac'en så jeg kan surfe hvor som helst i væla. Nesten. Men ettersom jeg ikke en gang vet hva en slik duppedings heter, så trenger jeg litt hjelp. Hva kjøper jeg? Hva koster duppen, ca? Er det (altfor) mye å velge blant? *grønn*
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 (endret) . Endret 4. januar 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Mobilt bredbånd heter det. Hva det koster varierer jo. Nettopp, ja. Hvorfor varierer det? Handler det i hovedsak om hastighet? Tips til noe helt kurant noe?
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Nettopp, ja. Hvorfor varierer det? Handler det i hovedsak om hastighet? Tips til noe helt kurant noe? Nå ble jeg usikker på om det faktisk heter mobilt brebånd. defor jeg redigerte bort svaret mitt men ja, hvis det heter det da, så kommer det an på hvor du bestiller fra. (telenor, tele osv) og hvor rask hastighet du skal ha.
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Mobilt bredbånd. Men om du skal først ha noe ville jeg valgt Ice som har ok dekning på fjellet, sjøen også betaler du ikke ekstra for å surfe med ice i Sverige og Danmark. Du kan sammenlikne priser på telepriser. Endret 4. januar 2012 av SemperFi 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Mobilt bredbånd. Men om du skal først ha noe ville jeg valgt Ice som har ok dekning på fjellet, sjøen også betaler du ikke ekstra for å surfe med ice i Sverige og Danmark. Du kan sammenlikne priser på telepriser. Skjønner ikke helt... Finner dette annonsert som "mobilt bredbånd": http://www.ice.no/privat/bredband.aspx Men jeg skal jo ikke ha noe svært modem. Jeg skal bare ha en sånn liten dings til å putte inn i maskinen. Forresten - hvis jeg skal på fjellet eller på sjøen, tar jeg ikke med Mac'en. Da har jeg ferie.
Micolina Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Skjønner ikke helt... Finner dette annonsert som "mobilt bredbånd": http://www.ice.no/privat/bredband.aspx Men jeg skal jo ikke ha noe svært modem. Jeg skal bare ha en sånn liten dings til å putte inn i maskinen. Forresten - hvis jeg skal på fjellet eller på sjøen, tar jeg ikke med Mac'en. Da har jeg ferie. Det bilde du ser på siden er bilde for det trådløst internettet deres. Mobilt bredbånd brikken fungerer som en USB-minnebrikke. Hvis du ser på prislisten står det "D-50 USB-Modem". Edit: Link til bilde av mobilt bredbånd Endret 5. januar 2012 av Micolina
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Da nærmer jeg meg! Selger f.eks. Elkjøp modem? Med ett eller annet abonnement? Eller må jeg gå til en teleoperatør?
Gjest SemperFi Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Oh jesus Elkjøp er forhandler for f.eks Telehor, NetSvindel, Tele(lol)2, Ch(netcom)ss, etc. Ring selskapene direkte du, så klipper du vekk mellommannen! Du må uansett ringe selskapene direkte om (når) du ikke får til produktet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Oh jesus Elkjøp er forhandler for f.eks Telehor, NetSvindel, Tele(lol)2, Ch(netcom)ss, etc. Ring selskapene direkte du, så klipper du vekk mellommannen! Du må uansett ringe selskapene direkte om (når) du ikke får til produktet. Var det spørsmålet dumt; hvorvidt Elkjøp selger mobilt bredbånd?
Gjest SemperFi Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Var det spørsmålet dumt; hvorvidt Elkjøp selger mobilt bredbånd? Svindelkjøp er en mellomspart som burde dø. Kontakt selskapene direkte du Telepriser.no
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 Svindelkjøp er en mellomspart som burde dø. Kontakt selskapene direkte du Telepriser.no Jeg gidder ikke kjøpe kjøleskapet og vaskemaskina på komplett! Ellers er jeg forsåvidt enig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå