Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vant ett års utdanning på en privatskole til en verdi av 30 000 kroner. Skolen var ok og jeg har bestått eksamen. Men vi hadde en del prøver og oppgaver underveis som ennå ikke har blitt rettet. Det er ett år siden. Jeg vil jo gjerne vite hvordan jeg gjorde det på dem også, selv om det ikke har noe å si for utdanningen min videre (har jo tatt eksamen). Det er også en del undervisning som ble avlyst.

Jeg har mast og mast, men de sier de ikke har tid nå. Hvis jeg hadde betalt det selv kunne jeg vel ha krevd penger tilbake, men jeg vant det jo og har ikke betalt noe. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt

Skrevet

Gå til avisen? Ringe til rektoren på skolen? Fikk ingen av de andre elevene igjen oppgavene sine heller?

AnonymBruker
Skrevet

Avisen hadde vært lurt, men kanskje litt voldsomt siden jeg fremdeles er elev ved skolen. Dette året betaler jeg selv. Men vil ikke bli uvenner med de.

Har forsåvidt snakket med både rektor og lærere, men får vel bare fortsette å mase da :)

Jeg får vel ikke penger tilbake siden jeg ikke har betalt noe?

Dette gjelder alle elevene, ja...

Skrevet

For en useriøs skole! :kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvilken skole er dette, må holde meg unna :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Hvilken skole gjelder dette? Privatskoler bør tåle å høre det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes i grunnen du skal gå til avisen, jeg, men kanskje anonymt, siden du fremdeles er elev? Hvis det er flere som har klaget til rektor og lærere vil det vel ikke være åpenbart at det var du som snakket med avisen?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en såpass liten skole at jeg ikke ønsker å nevne navnet her. Og det studiet jeg gikk på da er endret, så jeg tror ikke noen av dere kommer til å havne der! :)

Men 30 000 kr er mye penger og da bør man forlange at de retter oppgavene, eller hva?

Nå har jeg klaget ganske høflig fram til nå, så kanskje jeg kan være litt strengere og fortelle dem at det er ganske alvorlig? Og kanskje true med å gå til avisen?

Et anonymt tips til avisen er heller ikke dumt...

• Liker 1
Skrevet

Er det snakk om en skole i Stavanger?

AnonymBruker
Skrevet

Er det snakk om en skole i Stavanger?

Nei :)

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om du har betalt eller andre har betalt. Du skal ha det du ble lovet!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for støtten, dere. Da står jeg på mitt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt mye negativt om Markedshøyskolen i Oslo, blandt annet akkurat det du skriver her. Er det den?

Etter hva jeg har skjønt så er det bedre å ta studier hos dem over nett, for da får du ihvertfall det du betaler for, og du slipper å gå glipp av noe på grunn av avlyste forelesninger osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...