Gå til innhold

Til dere gutter...og jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 25 år som har noen spørsmål, mest til guttene, men dere jenter må gjerne skrive deres meninger også.

Jeg er ca. 161cm og veier 48 kg. Har noen strekkmerker på lårene. Her om dagen kalte en gutt meg feit og sa at jeg hadde en ekkel og kropp med mye fett på, etter et ons.

Ser dere på meg som feit? Burde jeg ta et hint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde nok bare et ønske om å såre deg. Synes ikke det høres ut som du er overvektig.

Ikke bry deg om det :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har hatt ONS med en ass.. Drit i han :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Du høres bra ut. ^^

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Dessverre er verden full av drittsekker TS. Forsøk å glemme hele episoden. Ikke la dette oppkastet vrenge selvbildet ditt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Var han ironisk? Du høres iallfall ikke feit ut.

Endret av MrsTula
Skrevet

Du ska ALDRIG lyssna på ONS!! Han ville bara hacka ner på dig av någon konstig anledning som bara har med honom själv och inte dig att göra.

Han var helt enkelt en skitstövel som inte vet vad han pratar om! Du vet själv att du inte är tjock eller i närheten av det!! Så patetisk han är..

• Liker 1
Skrevet (endret)

*Dubbel post* FJERN TAKK :)

Endret av Nusseli
Skrevet

Fyfaen! Du er så langt fra overvektig! Jeg hadde fika til den idioten der og da. Han var en idiot, rett og slett.... ikke ta det til deg, du høres flott ut!

• Liker 3
Skrevet

Er du gal? Ut ifra den beskrivelsen der må du være over gjennomsnittet tynn:S

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt TS.. Forstår du ikke selv at 48 kg er for lite? I så fall har du tydeligvis en spiseforstyrrelse. Og hold deg unne drittsekker som den mannen du forteller om i fremtiden, du har tydeligvis et skjørt selvbilde og burde unngå destruktive mennesker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt TS.. Forstår du ikke selv at 48 kg er for lite? I så fall har du tydeligvis en spiseforstyrrelse. Og hold deg unne drittsekker som den mannen du forteller om i fremtiden, du har tydeligvis et skjørt selvbilde og burde unngå destruktive mennesker.

Hva betyr TS?;P

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Hva betyr TS?;P

trådstarter

EDIT: Mortem var hakket raskere å skrive det. Helt greit om en moderator sletter dette innlegget altså :)

Endret av henriett3
Skrevet

Feit nei?? Jeg kan ikke si jeg er fornøyd med kroppenmin, men jeg veier 58 kg og er 163 høy..

AnonymBruker
Skrevet

Feit nei?? Jeg kan ikke si jeg er fornøyd med kroppenmin, men jeg veier 58 kg og er 163 høy..

Fremdeles tynn. Dessuten er du 15 år, og dermed ikke ferdig utviklet.

Den beste måten å få en fin kropp på et ikke å slanke seg og bli drittynn, men å trene styrke og bli stram!

• Liker 2
Skrevet

ONS er til for å nytes med øyne og ører lukket til enhver tid. Det siste du gjør er å HØRE på hva de sier, langt mindre ta det til deg!

Du vet svaret på det du spør om, TS. Nå har du latt en penis føkke med hodet ditt og det er feil kroppsdel.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Han prøvde å ringe meg i dag, men dere har rett: han er en drittsekk. Ferdig med han.

Gjest Tinneaa
Skrevet (endret)

Han gutten må bare ha vært helt skrudd i hodet, for å kunne ha samvittighet for å si noe sånn! Syns ikke du skal ta det til deg. Alle, nesten alle, har opplevd noen ekle kommentarer i løpet av livet sitt. Til og med verdens vakreste kvinner eller men har det.

:)

Husker en gang en venn som fortalte om en jente som hadde blitt kalt feit osv. Hun viste meg bilde av henne, og hun var UNDERVEKTIG.Uff, jeg hater mennesker som slenger kommentarer, og ikke bruker hodet... Det er så lett å bli såret.

Endret av Tinneaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...