Gå til innhold

Gutter og fingring av kjæresten!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det nemelig seg slik at jeg føler jeg gir mer seksuelt, enn hva jeg får igjen av kjæresten min. (vi er begge i tyve årene)

Han er ofte kåt og jeg tar ofte intiativ til å enten runke eller suge han til han kommer, dersom jeg ikke er i samleiehumør.

Saken er at når vi har sex og han kommer først, så er det ofte over og jeg ligger igjen i sengen kåt og frustrert. Noen ganger er det nok med at han bare kommer. Noen ganger kommer jeg også før han, slik at begge "kommer i mål".

Men som sagt når han kommer først, så er vi ofte ferdige. Jeg må spørre han etterpå om han kan fingre meg eller diverse slik at jeg også skal få komme. Noen ganger gjør han dette, og noen ganger ikke.

Når han gjør dette kan det bli noe kleint for da er han ikke lenger kåt, og jeg ser det på han. Det blir på en måte som han ikke nyter å gjøre det, som sagt for han ikke lenger er kåt! Det har hendt at han begynner å le eller å smile mitt under akten, og da mister jeg hele tenningen.

Er det nedtur gutter å fingre jenta når dere har kommet? Og hvorfor VIL han ikke fingre meg etterpå? Man vil vel at partner skal ha det godt?

Jeg har pratet med han og han sier han skal fingre meg. Men.. det blir liksom så mekanisk med lite innlevelse fra hans side! :filer:

Jeg legger hele sjela mi på hans blowjobs! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre det selv mens han ser på?

• Liker 2
Skrevet

Så løsningen på at mannen er lat og egoistisk er å gjøre jobben for ham?

Jeg ville heller fått han til å bruke lenger tid på forspillet (mens han er kåt) så du kommer før han. Eller prøv å ta igjen med samme mynt på han en gang, og se hvordan han liker å ligge der med boner mens du sovner etter orgasme ;)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Klarer desverre ikke å komme når jeg gjør det selv. :sukk:

Forresten så tar jeg ikke lang tid heller når han med det første setter i gang! Og han har de DEILIGSTE mannehendene i verden! :rodmer:

TS

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Få han til å¨slikke og fingre deg FØR han penetrerer deg og kommer selv. Problem solved

• Liker 5
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg skjønner dere begge.

Som mann vet jeg mye om sinnstemningen etter orgasmen, da er hvile, restitusjon, armkrok, utleverende prat og kos definitivt å foretrekke.

Men sympatien og forståelsen går til deg TS, parsex handler i all hovedsak om å legge mye energi i at partneren skal ha det himmelsk. Du skriver at du ofte er på tilbudsiden i forhold til ham når du ikke er i knullehumør. Han bør så absolutt være ditto tilbake. Snakk mer sammen, dersom du greier å formidle dine tanker og ønsker uten å bli (for) bebreidende så bør han både ta det inn over seg og agere på en måte som gjør deg mer fornøyd enn hva du er i dag, hvis ikke er han ikke kjæreste god nok.

Stå på!!

(hey, Gorgonzola tar en kvinnes parti, :nocomment::tongue: )

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Få han til å¨slikke og fingre deg FØR han penetrerer deg og kommer selv. Problem solved

Problemet med å komme før han er desverre at jeg blir så våt, at mye av friksjonen forsvinner.

TS

Skrevet

Problemet med å komme før han er desverre at jeg blir så våt, at mye av friksjonen forsvinner.

TS

Så alt handler kun om han? Dersom du ikke kommer før han så får du ikke komme i det hele tatt, og dersom du faktisk kommer før han så er det dumt fordi det ødelegger hans nytelse?

Jeg tror du burde begynne å tenke litt mer på deg selv, jente. Særlig siden det virker som at han ikke gjør det.

• Liker 12
Gjest utoginn
Skrevet

Jeg skjønner dere begge.

Som mann vet jeg mye om sinnstemningen etter orgasmen, da er hvile, restitusjon, armkrok, utleverende prat og kos definitivt å foretrekke.

Men sympatien og forståelsen går til deg TS, parsex handler i all hovedsak om å legge mye energi i at partneren skal ha det himmelsk. Du skriver at du ofte er på tilbudsiden i forhold til ham når du ikke er i knullehumør. Han bør så absolutt være ditto tilbake. Snakk mer sammen, dersom du greier å formidle dine tanker og ønsker uten å bli (for) bebreidende så bør han både ta det inn over seg og agere på en måte som gjør deg mer fornøyd enn hva du er i dag, hvis ikke er han ikke kjæreste god nok.

Stå på!!

(hey, Gorgonzola tar en kvinnes parti, :nocomment::tongue: )

Godt sagt, helt enig i det du sier, god sex handler ikke om å tilfredsstille seg selv, men å gjøre det himmelsk for partneren. Du må få han interessert i at du skal ha det bra. Men hvordan du skal gjøre dette vet jeg ikke helt. ... Kanskje det er bra at du kommer før han en del ganger, så får han oppleve det slik du som regel har det

Skrevet

Så løsningen på at mannen er lat og egoistisk er å gjøre jobben for ham?

Jeg ville heller fått han til å bruke lenger tid på forspillet (mens han er kåt) så du kommer før han. Eller prøv å ta igjen med samme mynt på han en gang, og se hvordan han liker å ligge der med boner mens du sovner etter orgasme ;)

Jeg ser det ikke som å gjøre jobben for han, men der tenker vi sikkert helt forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min pleier som oftest og slikke meg før vi har sex sammen evt. før jeg suger ham. Det er av samme grunn som dere, altså at han ikke er tent mer etterpå og da blir det kjedelig/"mekanisk" for ham. Mens jeg derimot er mer enn klar for han inni meg etter orgasme! :) Hvis du blir for våt så får du bare tørke deg litt da vel, evt. suge ham litt så det kan lufttørke ;)

• Liker 2
Gjest just words
Skrevet

Her i gården så har han ingen problem verken å slikke, fingre eller runke meg etter at han selv har kommet. Selvfølgelig er det best å bare slappe av etterpå, det synes jeg også det, men den av oss som kommer først har ingen problem med å yte litt ekstra slik at vi begge kan legge oss inntil hverandre helt skjelven og trøtte. men det må ikke være slik at vi begge skal ha den store O en, av og til får bare han, av og til får bare jeg. Men jeg hadde følt meg litt snytt om det aldri ble jeg som ble prioritert. Men så blir han så til de grader opphisset av å se meg komme, for så å trenge seg inn i meg, så det blir vanligvis den veien. Og om jeg blir for våt, så er ikke det noe verre enn å tørke litt

• Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Be HAN kjøpe en vibrerende/snurrende dildo til deg om han ikke vil fingre eller slikke deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, en del mannehate-kommentarer her igjen... det er skikkelig lite trivelig å lese. Hvor mange kvinner tenker ikke akkurat på samme måte? Hvorfor alltid generalisere? Kan du slutte med det EasyA? Det virker som du tror at han ikke bryr seg. Det er ikke slik jeg tolker det. Irriterende at noen alltid skal slenge dritt om menn. Eller har du vært uheldig med alle menn du har "arkivert"? Nå må dere faen meg skjerpe dere, sutrekjerringer! Man kan bli irritert av mye mindre.

Til TS: Det er vel bare å prate litt om det. Etter en mann har kommet har man ikke den store energien noen få timer etterpå eller kanskje en time. Menn og kvinner er ikke like selv om dere som går i likestillingstoget antakeligvis tror det. Kvinner kan få flere orgasmer rett etter hverandre. Hadde det vært menn som hadde vært i den situasjonen så hadde nok kvinnene klagd da også og sagt at "nok får være nok, nå har dere fått en orgasme nå får det faen meg holde".

Har heldigvis vært heldig med jenter, men opplever at mange er nokså spydige her inne, spesiellt når de generaliserer menn.

Jeg blir kvalm av slikt og av jenter som whiner på alt mulig. Prøv å vær litt greie da?

• Liker 2
Skrevet

Uff, en del mannehate-kommentarer her igjen... det er skikkelig lite trivelig å lese. Hvor mange kvinner tenker ikke akkurat på samme måte? Hvorfor alltid generalisere? Kan du slutte med det EasyA? Det virker som du tror at han ikke bryr seg. Det er ikke slik jeg tolker det. Irriterende at noen alltid skal slenge dritt om menn. Eller har du vært uheldig med alle menn du har "arkivert"? Nå må dere faen meg skjerpe dere, sutrekjerringer! Man kan bli irritert av mye mindre.

Til TS: Det er vel bare å prate litt om det. Etter en mann har kommet har man ikke den store energien noen få timer etterpå eller kanskje en time. Menn og kvinner er ikke like selv om dere som går i likestillingstoget antakeligvis tror det. Kvinner kan få flere orgasmer rett etter hverandre. Hadde det vært menn som hadde vært i den situasjonen så hadde nok kvinnene klagd da også og sagt at "nok får være nok, nå har dere fått en orgasme nå får det faen meg holde".

Har heldigvis vært heldig med jenter, men opplever at mange er nokså spydige her inne, spesiellt når de generaliserer menn.

Jeg blir kvalm av slikt og av jenter som whiner på alt mulig. Prøv å vær litt greie da?

Du generaliserer jo selv. Selv om (noen) jenter kan få flere orgasmer etter hverandre betyr ikke det at orgasmen ikke sliter oss ut, for det gjør den. Jeg har ingenting i mot menn generelt (tvert i mot). Jeg har noe i mot menn som forventer orgasme levert på sølvfat uten å gi noe tilbake.

• Liker 10
Skrevet

Det eneste sure svaret jeg har sett i denne diskusjonen er ditt! :filer:

• Liker 14
Skrevet

Her i huset fokuserer vi ikke så mye på orgasmene. Sex er da godt både med og uten. Men så har vi ikke noe problem med at den ene blir uten heller da...

Jeg ville nok bare godtatt at han ble ferdig (så lenge sexen var god og det varte lengre enn 5min liksom), og gjort meg ferdig selv om jeg absolutt måtte ha den orgasmen. Er ikke alltid jeg gidder det.

Hva med å la han bruke sexleketøy på deg? Da blir det jo litt spennende for han også, selv om han ikke er altfor kåt...

Men helst skulle du snakket med kjæresten din om dette... Om hva han synes og føler om dette vs det du sier her...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er som jeg skulle ha skrevet det selv!

Jeg trodde jeg var den eneste med en ego mann i senga, her inne virker det som alle har menn som slikker og fingrer.

Her i huset får nesten han alltid orgasme først, og etterpå så er det ikke så morsomt å fingre seg selv til en orgasme alene. Han gidder ikke å fingre meg etterpå eller under akten for den saks skyld så jeg tar ihvertfalla ansvar for min egen orgasme. Slikking gjør han ikke.

Jeg har ikke noen gode råd til deg dessverre, for jeg har snakket og forklart mange ganger og hver gang så sier han at ja, han skal "skjerpe" seg. Men etter hver orgasme så er det glemt.

Det går utover sexlivet, det er ikke så morsomt med sex lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Slik det er nå er sexen digg for han hver gang, og mindre digg for deg. Hvordan kan han rettferdiggjøre dette, når det hadde vært lett å bytte litt på? Noen ganger kan han tilfredsstille deg først, så det blir diggere for deg, og så kan du la han styre showet andre ganger.

Skjønner han ikke dette hadde jeg neppe kastet vekk mer tid på han.

Når det gjelder friksjon er min erfaring at noen orgasmer på henne først øker muligheten for vaginal orgasme, noe som gir en mye diggere følelse for mannen enn alt annet. Så dersom han hadde vært litt smart hadde han testet ut dette, så kanskje begge kunne fått optimalt utbytte av sexen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når en mann kommer får han seg en SOLID dose søvnhormoner.. Det er vanskelig å fortsette etterpå

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...