Gå til innhold

Hva syns dere om min avatar bild?

39 stemmer

1. 1. Borde jag byta avatar bilde?

• JA, FY FY
      6
    • NEJ, HA KVAR DEN
      8
    • VEM BRYR SIG?
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, vad tycker ni? Är den väldigt provocerande? Jag vill bli tagen seriöst i de debatterna som är seriösa så jag undrar om en sådan här bild förstör det? Eller förstår en del (de flesta hoppas jag) att jag inte tar mig själv så väldigt högtidligt och inte heller forums världen... Att detta är en plats där man säger vad man tycker, man skrattar lite, man gråter lite, man blir förbannad så blir man glad. Ca så som livet generellt :)

Endret av Nusseli
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker avataren din.. veldig :lur:

• Liker 1
Skrevet

er vel okei den

Skrevet

Jeg liker avataren din.. veldig :lur:

Yeay! Så bra :danse:

Skrevet

Jeg vet om mange som vil like den avataren, men for meg blir den liksom "litt for mye" :sjenert:

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, helt grei den. Dog er min fisk mye bedre. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok en del fordommer mot folk med slike avatarer. Folk har ulik smak, og en avatar sier ikke akkurat "alt" om et menneske, så det er veldig dumt av meg. Skal prøve å la være.

• Liker 2
Skrevet

Vel, helt grei den. Dog er min fisk mye bedre. :filer:

Haha!! Jag får väl försöka göra en själv då men tvivlar på att den blir så bra som din! :) Nää, vill ha en så som du har som gör att man känner igen "personen" efter avatar bilden... Får väl google lite och trixa och fixa lite när jag väl har hittat en som passar.

Egentligen så är min bild ju lite på gränsen för min egen del också.. Hehe.. :fnise:

Skrevet

Jeg har nok en del fordommer mot folk med slike avatarer. Folk har ulik smak, og en avatar sier ikke akkurat "alt" om et menneske, så det er veldig dumt av meg. Skal prøve å la være.

Äsch, jag förstår ju det. Jag är likadan egentligen.. Men är nog den "vilde (och provocerande?)" sidan hos mig som ibland får sån lust att visa sig fram. Skyller på för lite meningen i vardagen just nu, då blir det så. Hm, kanske det är det som alla de här "bimbosarna" saknar? Meningen med vardagen..???? Jaja, that's another story. Min avatar försvinner nog tills imorgon .. :)

Skrevet

Tja, jeg ville ikke tatt deg seriøst i enkelte diskusjoner om du hadde den avataren. Men nå skjønner jeg verken svensk eller har tenkt å diskutere noe veldig seriøst her (pluss, jeg er ikke så mye bedre selv), så for min del kan du bare kjøre på :skaal:

Skrevet

Ikke provoserende i det hele tatt, er jo mange her som har/har hatt lignende avatarer :)

Skrevet

Om du føler at en slik avatar representerer deg på en eller annen måte så kjør på :) Personlig blir jeg ikke så veldig imponert over den type avatarer. Trenden av slike får meg til å føle at jeg har rotet meg borti et diskusjonsfora som eies av magasinet "Vi menn". Dessuten hender det at jeg må sjekke kjønnet til TS når jeg ser slike bilder. Men så lenge dobbeltsjekker at jeg er på KG og at jeg ikke roter med kjønnet til TS, så blir jeg ikke mer forvirret enn at jeg overlever.

• Liker 3
Gjest Apophis
Skrevet

Ikkje verre enn alle de andre som har lignende avatarer, det provoserer meg ikkje. Men, med eit slikt bilde tar ikkje eg deg like seriøst som de med "stuerene" avatarer, det må eg jo bare innrømme.

• Liker 1
Skrevet

jeg personlig liker ikke slike bilder. Det gir negativ oppmerksomhet, og virker umodent.

Ts, jeg kjenner ikke deg, og om du vil unngå å evt bli trakkasert av useriøse og hjernedøde tilnærmelser...velg noe sexy, men ikke vulgært...

• Liker 1
Skrevet

smaken som baken...

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke provoserende i det hele tatt.

Liker min bedre da :fnise:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Beklager men hva er det som er provoserende med den ?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja, vad tycker ni? Är den väldigt provocerande? Jag vill bli tagen seriöst i de debatterna som är seriösa så jag undrar om en sådan här bild förstör det? Eller förstår en del (de flesta hoppas jag) att jag inte tar mig själv så väldigt högtidligt och inte heller forums världen... Att detta är en plats där man säger vad man tycker, man skrattar lite, man gråter lite, man blir förbannad så blir man glad. Ca så som livet generellt :)

Hvorfor er den provoserende?

Skrevet

Hæ? Har du byttet nå da, eller? Hva i all verden skal være provoserende med en avatar av venstre-/høyresiden til et menneske? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...