Gå til innhold

Kjøkkenviften

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av ulike grunner har jeg ikke gjort det siden i sommer. Skulle ta den før jul,men var syk og delvis liggende.

Har stekt mye mat i lang tid,og særlig nå i julen.

Kjente på lukten i kjøkken at det luktet "fett" En kjenner det uansett hva man lufter og vasker.

I dag fikk jeg tatt den...det var rene brannfellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok den da jeg julevasket.. fytti f**** så ekkelt med alt som hadde samlet seg over alt. tror nok det lønner seg og ta den oftere ja! feks 1 gang i mnd tror jeg at jeg skal gjøre det fra nå av.

AnonymBruker
Skrevet

jeg tok den da jeg julevasket.. fytti f**** så ekkelt med alt som hadde samlet seg over alt. tror nok det lønner seg og ta den oftere ja! feks 1 gang i mnd tror jeg at jeg skal gjøre det fra nå av.

Ja,normalt tar jeg den ofte...

tenker mest på brannfaren. Det blir flytende og drypper på varm plate. Har skjedd branner mmed det før.

Alt en kan ta vekk som deksel,filter kjører jeg i maskinen,men å vaske rundt oppi der,og alle rillene i motoren. Har brukt veldig lang tid på den i dag.

Skrevet

Vasker filter og alle løse deler i oppvaskmaskin ca. 1 gang i måneden. Og mens den likevel er demontert tar jeg en klut og vasker litt oppi "hullet".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...