Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg lurte på om noen kunne gi en pekepinne på hvordan dagene ser ut når man går ved høgskolen, heltidsstudie. Er det 9-3 dager? Forstår at dette ikke praktiseres helt likt overalt, men kanskje noen kan gi eksempel fra hvordan deres hverdag ser ut. Er bare litt nysgjerrig på dette og hvordan mulightene er for å ha deltids jobb ved siden av..

Noen som vil gi sitt eksempel? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som regel bare en forelesning om dagen ved mitt studie, men mye lesing ved siden av. Det er forskjellig fra studie til studie og skole til skole. Samboerne mine har som regel 9-4 dager.

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra studie til studie. Nå til våren har jeg kun to relativt store emner (7,5 stp hver), og da har jeg kun forelesninger tirsdager og onsdager. Har da forelesninger fra 11.15-14.00 disse to dagene. Resten av dagene må derfor gå med til selvstudium.

Jeg har en 50%-stilling ved siden av og jobber fra 16-20 i hverdagene eller åttetimersvakter i helgene (jobber turnus, så noe ulikt fra uke til uke).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

jeg har forelesninger 0900-1130 mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Onsdag er studiedag c",)

AnonymBruker
Skrevet

Det varier jo litt. Men det emne jeg har nå har jeg kun skole mandag tirsdag og torsdag. Litt gruppearbeid utenom, og masse lesing utenom. Skoledagene varer fra 9 - ca 2 :)

Skrevet

Denne våren har vi forelesninger 8:30 til 14/15 på mandager, lab fra 9 til vi er feridge (varier veldig fra lab til lab) på tirsdag, torsdag og fredag.

Alle dagene er ulike (ingen faste forelesninger på faste dager) Vi skal også ha prakisis denne våren :jepp:

I høst hadde vi som regel 8:30 til 14 4 dager i uka. Den siste dagen var studiedag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...