Gå til innhold

Hva syntes dere om piercing nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, ikke pent.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn on, uten tvil!

Skrevet

Oida, nei og nei! Kunne aldri satt meg selv gjennom den smerten(jeg har høy smerteterskel) ei heller latt min mann gå gjennom slik lidelse :hakeslepp: Syns ikke det er noe fint i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Uff, vrei meg litt i smerte når jeg så overskriften her, aouch!! Så nei, liker det ikke..

Men jeg må bare nevne en ting jeg kom på når jeg leste her. Så på tv for en god stund siden, og på et tvprogram var det en mann som hadde piercing nedentil. Dama hadde spiral, og plutselig hadde de hekta seg fast i hverandre når de hadde sex og måtte bli hentet av sykebil og avgårde til sykehuset. Haha!! Tror ikke dette går in real life, men jeg måtte bare dele fordi jeg synes det var morsomt (og litt vondt) å se :)

Skrevet

På jenter syns jeg det er ok, men på gutter syns jeg ikke det er noe fint.

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Er det digg når partneren har piercing i tunga under suging/slikking?

Nix, heller ubehagelig.

Og ekstremt oppskrytt.

:popcorn:

Skrevet

Mange som synes det er stygt fordi de er 1000 mil fra å tørre å gjøre det selv her. Eneste jeg synes er fint, i tillegg til i ørene, er i navlen og over klitten. Bolter og kuler alle andre plasser blir litt for mye lesbisk og venstreorientert for meg, dvs for mange hull og mye skrammel blir stygt uansett hvor det er, og det blir spesielt stygt nedentil.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Har aldri sett det på noen før, så jeg vet ikke. Liker som regel piercinger (bortsett fra øyenbrynet og labret), så tror kanskje jeg kunne synes det var fint.

Skrevet

Enkelte har fått operert inn små kuler rett bak forhuden og påstår at damene elsker det, nå har jeg aldri truffet en dame med erfaring fra det så der står saken.

Når det gjelder piercing på damer; nei takk de klinger mot tennene mine

Skrevet

Piercing generelt: Stygt, harry og 90-talls.

I tillegg nedentil: Ekkelt og uhygienisk. Fysj!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker emo eller gother eller generelt trashy damer. Tykke damer i sorte klær, lær og naglebelter og med grønt eller oransje kort hår som enten er lesber eller hvis de er hetero henger rundt halsen på tyrkere med enorme, hvite DG-beltespenner, på vei inn i tattissjapper som i tillegg selger halloween-effekter, batikk-effekter og alminnelig juggel.

:kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Har ingen erfaring med dette men må være sinnsykt vondt å ta det da?? :nei: :nei:

Skrevet

Tror ikke det ville plagd meg noe spesielt om en jente hadde hatt det. Ikke tenkt og ta noe piercinger selv.

Skrevet

Nei og nei, spar meg!

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Mange som synes det er stygt fordi de er 1000 mil fra å tørre å gjøre det selv her.

Kan bare snakke for meg selv, men er totalt uenig.

Har høy smerteterskel, og hadde hatt nix problem med å skaffe meg en tattis eller piercing om det var noe jeg ønsket.

Men nå finner jeg begge deler stygt, blodharry og direkte turnoff.

Ingen annen grunn til at jeg er imot det.

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Har ingen erfaring med dette men må være sinnsykt vondt å ta det da?? :nei: :nei:

For meg var det vondere å ta pircing i navlen enn å ta der . Vi har forskjellige smerteterskler,. Mannen tenner på de, jeg tenner på pircingene hans. Turn on for oss.. Forresten synes jeg det er harry å bruke ordet harry, og ha ikke hørt det ordet blitt brukt på ti år.

Skrevet

Må bare si at jeg hadde sånn:

Min lenke

Fant ikke bedre bilde på google, men fin synes jeg personlig var mye finere.

EX-en min har en slik (om hun da ikke har fjernet den nå), skvatt litt første gangen jeg stakk hånda ned i trusa hennes, men ikke noe mer..

Eller, det var litt mer tennende å "leke med" henne, og det følges litt som at "valgmulighetene" for hvor tunga (og fingrene!) skulle bevege seg var litt "større" enn på andre..

Utenom fingring og slikking merket jeg lite til den.. ingen følelser av den under "inn og ut"...

Skrevet

Får helt frysninger av synet, og ikke på den gode måten.

Ellers ville jeg vært litt(veldig) bekymret for å få den nedi spiserøret eller inni andre plasser - noen verre enn andre. Nåo tænks.

Skrevet (endret)

Spennende, kanskje. Men jeg hadde aldri turt å tukla med noe så delikat som et kjønnsorgan. Tenk hvis noe går galt..?

Hadde aldri oppfordra mannen til å gjøre det, heller.

Endret av fridr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...