Gå til innhold

Hva syntes dere om piercing nedentil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

igjennom klitten.. :sjenert:

:hakeslepp:

DET må HVERTFALL gjøre helt vanvittig vondt!

Noen her som har prøvd?

Det er vel omtrent verdens knutepunkt av nerver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den går gjennom klitten kan jeg hvertfall ikke forstå at ikke dét skader noen nerver, og nedsetter følsomheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Jeg synes det er kjempe sexy båe på menn og kvinner. har selv 3, 2 i indre kjønnsleppe, en ovenfor klitten. Nei mine orgasmer er ikke sterkere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis den går gjennom klitten kan jeg hvertfall ikke forstå at ikke dét skader noen nerver, og nedsetter følsomheten

jeg har igjennom klitten. mista følesen 2 første ukene. og nå har jeg veldig sterk følelse. Den første tiden kunne jeg bare ta i 10 sec på klitten så kom jeg. noen posetive og negative ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest linsina

:hakeslepp:

DET må HVERTFALL gjøre helt vanvittig vondt!

Noen her som har prøvd?

Det er vel omtrent verdens knutepunkt av nerver...

Jeg har prøvd. Er IKKE i klitten. Men i overhuden. Ikke vondt at all!:) fikk bedøvelseskrem.

Edit: hadde stang. Ikke ring!!! Ush

Endret av linsina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å gjennomføre et samleie når gutten har en ring i penishodet, som står ut. Jeg hadde aldri vært sammen med noen som hadde hatt intim piercing. Er alt for trasy og for urbanharry for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjennom klitten.. :sjenert:

Er ikke igjennom klitten nei, det er bak klitten, en kule på undesiden av klitten og en over.

Jeg har slik piercing, tok den enkelt og greit fordi jeg var nysgjerrig på om jeg fikk større nytelse. Noe som absolutt skjedde, skal ikke mye til for meg nå for å få orgasme under sex, så jeg syns det er verd det selvom jeg ikke syns det er direkte pent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Er ikke igjennom klitten nei, det er bak klitten, en kule på undesiden av klitten og en over.

Jeg har slik piercing, tok den enkelt og greit fordi jeg var nysgjerrig på om jeg fikk større nytelse. Noe som absolutt skjedde, skal ikke mye til for meg nå for å få orgasme under sex, så jeg syns det er verd det selvom jeg ikke syns det er direkte pent.

Noen går gjennom klitten også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er en kule over og en under klitten, betyr ikke det at den går gjennom da? Skal mye til at den er bak, med tanke på hvor stor klitten er på innsiden. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Svarer som mange andre "nei og nei". Piercinger kan være fint det (har to selv), men nedentil er ikke akkurat det mest sexye jeg vet om. Ganske turn-off når jeg tenker over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere det er pent med jenter som har piercing nedentil?

Syntes dere det er pent med gutter som har piercing nedentil?

Til dere som har piercing: Blir orgasmer sterkere/svakere eller er det akkurat som før?

Veldig mange ser ut som ren vandalisme og er mer ekle enn opphissende. Men det er noen veldig fine unntak, på damer først og fremst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei takk. Prøvde å slikke ei som hadde det en gang men fikk metallsmak i kjeften. Værste turnoff ever

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Prøvde å slikke ei som hadde det en gang men fikk metallsmak i kjeften. Værste turnoff ever

Da har du nok verre overraskelser foran deg i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...