AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 System HD-klar Ja Full HD Ja MPEG 2/4 DVB T/C Boxer-godkjent Ja Com Hem approved Ja Canal Digital godkjent Nei Riks TV-godkjent Ja Betyr dette at tv ikke virker på Canal Digital-tuner?????? :(
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Ingen kloke hoder her? Er ikke mulighet for å ringe dem nå, og jeg tripper etter å vite det siden jeg skal bestille. -TS
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Den fungerer med Canal Digital, deres tunere følger med HDMI inngang på. At den ikke er CD godkjent er det bare å se vekk fra, det gjelder kun IDTV.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hva er IDTV? Så da kan jeg trygt bestille? -TS
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Ja du kan trygt bestille. Dette er IDTV.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Takk Kan jeg også spørre hvorfor den er godkjent for RiksTv?? -TS
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 For at rikstv har testet den med sitt IDTV kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå