Gå til innhold

Grundig tjukk tv, 28 tommer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe vits å prøve å få noe for det, eller er det helt ut??

Det er tjukk-tv, kjøpt for ca 6 år siden , Grundig Dolby sourrund widescreen, 28 tommer, sølvfarget.

Fjernkontrollen virker ikke helt, men gode kontakter i tv til bla scart og diverse.

Skal heller legge ut som gis bort visst du henter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan få et fåtall lapper for den sikkert. Jeg solgte en tjukkas for 2 år siden til 500.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Takk for svar :) Men skal jeg prøve meg på en 200-lapp? Tv er i god stand forsåvidt, men jeg hadde nok ikke betalt mer for det. Og så må det jo hentes...... hm..

_TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at du er heldighvis du finner noen som gidder å hente den selv om den er gratis.

• Liker 4
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg ville lagt den ut til høystbydende og sett.

Det finnes plenty av folk som sikkert vil kjøpe den for noen hundrelapper

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett den type tv-er ligge ute i gi-bort-annonser en god stund uten at noen ser ut til å gidde å hente de. Hvis du legger tv-en ut på en gratis side, f.eks. på facebook kjøpe/selge, så kan du jo prøve å få et par hundrelapper for den, for da koster det deg uansett ikke penger og du kan endre til å gi bort dersom ingen vil kjøpe.

Skrevet

Jeg fikk ikke gitt bort min engang...

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke slik at vi heller vil betale litt for ting, enda det bare er en symbolsk sum?

Skrevet

Vi ga bort vår 32 tommer. Tok vel en uke før noen gadd å ringe engang.

AnonymBruker
Skrevet

Vi la ut en gammel 40" tjukk tv på Finn, fikk solgt den til 500,- ila få dager. Hadde aldri trodd noen ville betale for det.

Skrevet

Kan jo være noen eldre som har lyst på den. Min erfaring er at de vil ha en tykk tv, så de kan fortsette å ha pyntetingene sine oppå tv'en! :)

Gjest Consensio
Skrevet

En del yngre (da gjerne menn) som vil ha slik tv også for å bruke deler m.m.

Skrevet (endret)

Jeg hadde en tjukk tv med video som lå ut i ukesvis før jeg hørte noe.

Endret av Orchideae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...