AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Er det noe vits å prøve å få noe for det, eller er det helt ut?? Det er tjukk-tv, kjøpt for ca 6 år siden , Grundig Dolby sourrund widescreen, 28 tommer, sølvfarget. Fjernkontrollen virker ikke helt, men gode kontakter i tv til bla scart og diverse. Skal heller legge ut som gis bort visst du henter?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Kan få et fåtall lapper for den sikkert. Jeg solgte en tjukkas for 2 år siden til 500.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ok. Takk for svar Men skal jeg prøve meg på en 200-lapp? Tv er i god stand forsåvidt, men jeg hadde nok ikke betalt mer for det. Og så må det jo hentes...... hm.. _TS
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil si at du er heldighvis du finner noen som gidder å hente den selv om den er gratis. 4
Gjest Consensio Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg ville lagt den ut til høystbydende og sett. Det finnes plenty av folk som sikkert vil kjøpe den for noen hundrelapper
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har sett den type tv-er ligge ute i gi-bort-annonser en god stund uten at noen ser ut til å gidde å hente de. Hvis du legger tv-en ut på en gratis side, f.eks. på facebook kjøpe/selge, så kan du jo prøve å få et par hundrelapper for den, for da koster det deg uansett ikke penger og du kan endre til å gi bort dersom ingen vil kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Men er det ikke slik at vi heller vil betale litt for ting, enda det bare er en symbolsk sum?
Britt Banditt Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Vi ga bort vår 32 tommer. Tok vel en uke før noen gadd å ringe engang.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Vi la ut en gammel 40" tjukk tv på Finn, fikk solgt den til 500,- ila få dager. Hadde aldri trodd noen ville betale for det.
Sweetpea25 Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Kan jo være noen eldre som har lyst på den. Min erfaring er at de vil ha en tykk tv, så de kan fortsette å ha pyntetingene sine oppå tv'en!
Gjest Consensio Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 En del yngre (da gjerne menn) som vil ha slik tv også for å bruke deler m.m.
Orchideae Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg hadde en tjukk tv med video som lå ut i ukesvis før jeg hørte noe. Endret 6. januar 2012 av Orchideae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå