Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Fikk en dab radio til jul, og har brukt den masse. Den hadde en ferdig lagret liste på "dab delen" da jeg skrudde den på, og det har funket helt fint. Men, problemet dukket opp da jeg dro tilbake til studiestedet (Oslo) når ferien var over. På den lista over lagrede kanaler så står det et spørsmålstegn bak flere av kanalene (for eks. mp3 som jeg hører mye på), og det står service not available når jeg velger mp3 på "dab delen" av radioen. Hvordan kan dette ha seg? :klo: Jeg er virkelig grønn på slike tekniske ting, så har ikke peiling.... :sjenert:

Takk på forhånd :)

Gjest SemperFi
Skrevet

Sikker på at du har riktig frekvens?

Skrevet

TS: Det er sannsynligvis en eller annen innstilling på radioen, der du kan søke opp DAB kanalene på nytt. Som alltid i slike tilfeller: RTFM!

Skrevet

eller så har den internet radio også, og der du var før du dro til oslo koblet den seg pået åpent nettverk, og det finner den ikke nå :)

Skrevet

eller så har den internet radio også, og der du var før du dro til oslo koblet den seg pået åpent nettverk, og det finner den ikke nå :)

Det er vel også mulig, håper ts kan hoste opp merke og modellnummer på dingsen!

Er det forresten noen som har en formening om denne her kommer til å gå mye mer ned i pris? Eller bør man løpe og kjøpe?

AnonymBruker
Skrevet

TS: Det er sannsynligvis en eller annen innstilling på radioen, der du kan søke opp DAB kanalene på nytt. Som alltid i slike tilfeller: RTFM!

RTFM?

Nei, jeg prøvde å koble til nettverket hjemme, men radioen sa at det var feil passord (selv om jeg vet det er riktig..) Uansett, hadde det vært greia ville vel ingen av kanalene funket :)

Det er vel også mulig, håper ts kan hoste opp merke og modellnummer på dingsen!

Er det forresten noen som har en formening om denne her kommer til å gå mye mer ned i pris? Eller bør man løpe og kjøpe?

Det er denne: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/kompakt-og-barbar-lyd/PINELLSUPER2W/pinell-supersound-dab-radio. Veldig fornøyd :)

Skrevet

RTFM?

Det betyr å lese bruksanvisningen, men på ett mer fargerikt språk. :)

Nei, jeg prøvde å koble til nettverket hjemme, men radioen sa at det var feil passord (selv om jeg vet det er riktig..) Uansett, hadde det vært greia ville vel ingen av kanalene funket :)

Yes, nei da funker den dårlig på nettet. Men jeg leser under her at du har anskaffet deg en Pinell Supersound, og den skal funke flott som nettradio. Du må nok ha skrevet inn passordet feil, det var ihvertfall ikke noe problem å få den til å funke på mitt WPA2 nettverk! (Gitt bort i gave, ville nok beholdt den, om den ikke var tiltenkt som julepresent)

Absolutt en finfin radio, søstera mi ble veldig fornøyd med julepresangen sin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...