Kooko Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei sånn, vet ikke om andre tenker det samme som meg... Nå at det finnes utrolig mye tilbud/salg overalt, tenkte jeg å kjøpe vinterdress, osv. til dattera til nesten vinteren... Er det lurt, tror dere? Lønner det seg? Det eneste som kan være vanskelig er at jeg vet ikke om det jeg kjøper nå skal passe neste vinteren, ingen vet hvor stor/høy hun blir og da risikerer jeg å kjøpe ting som rett og slett ikke passer... er det noen som har gjort det? Burde jeg bare vente til høsten?!?!
Vibi Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg handlet inn Reimadresser på 30% idag. Gutten på 2,5 bruker 92 nå, og til han kjøpte jeg 104. Så først på 98, men det er bedre at den er litt for stor i starten enn at den ikke holder hele sesongen. Gjorde det samme ifjor, og det gikk veldig fint! Masse penger å spare!
Gjest gjest Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har pleid å gjøre det hvert år, og sparer mye penger på det. Lurt å huske på ikke å ta bort lapper og sånt fra plaggene. Dersom det skulle vise seg at det ikke passer likevel går det stort sett greit å selge plaggene på finn til den prisen du selv betalte.
Gjest Jk Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg gjør dette selv hvert år. Har alltid passet. Jeg har tre barn of det er mye å spare spesielt på dyrere dresser som er på 50%
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg gjør det også - men tør ikke kjøpe sko til neste sesong ennå. Er så uforutsigbare, disse føttene, og jeg vil ta henne med til en skobutikk selv når den tid er inne...
Gjest Mandalas Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Jeg tror aldri jeg har kjøpt en dress til fullpris. Det har aldri vært noe problem med at det ikke har passet året etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå