AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 hei jeg har veldig fuktfattig hud, intolerant og urenheter. men trenger mest tips på produkter som fukter huden.
Hipphurra Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Til ansiktet bruker jeg denne fra Dermalogica. Den er dyr, men verdt alle kronene. I tillegg bruker jeg Locobase Repair som nattkrem om vinteren, den er veldig fet. Så er det utrolig viktig å ikke bruke såpe, men dusjolje. Såpe tørker ut huden, men dusjolje hindrer at det skjer. Jeg bruker Eucerin sin uten parfyme. Edit: skrivleif Endret 4. januar 2012 av Hipphurra
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Til ansiktet bruker jeg denne fra Dermalogica. Den er dyr, men verdt alle kronene. I tillegg bruker jeg Locobase Repair som nattkrem om vinteren, den er veldig fet. Så er det utrolig viktig å ikke bruke såpe, men dusjolje. Såpe tørker ut huden, men dusjolje hindrer at det skjer. Jeg bruker Eucerin sin uten parfyme. Edit: skrivleif Om TS har fuktfattig og ikke tørr hud, blir de ansiktskremene du anbefaler feil produkter da de innheholder mye fett. Anbefaler deg en booster: http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=254&ProductID=PROD74 under en lett dagkrem som f.eks Active Moist fra Dermalogica. Fuktmasken fra Green People er også bra, og kan brukes som nattkrem. Fuktmaske og balms fra Decleor er også suverene, men dessverre kan de være litt tøffe til en intolerant hud. Spør om prøver før du kjøper! 1
lemonaid Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Fuktmasken fra Beaute Pacifique, denne får du kjøpt på Makestyle.no :-) Du kan også bruke den som nattkrem!
Makeupgeek Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Om TS har fuktfattig og ikke tørr hud, blir de ansiktskremene du anbefaler feil produkter da de innheholder mye fett. Anbefaler deg en booster: http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=254&ProductID=PROD74 under en lett dagkrem som f.eks Active Moist fra Dermalogica. Fuktmasken fra Green People er også bra, og kan brukes som nattkrem. Fuktmaske og balms fra Decleor er også suverene, men dessverre kan de være litt tøffe til en intolerant hud. Spør om prøver før du kjøper! Enig i at du bør prøve fuktmasken fra Green People
Gjest Armule Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Jeg bruker fuktmasken til Decleor som nattkrem, og det funker kjempebra! I tillegg til å fukte huden, så fikk jeg en ekstra glød etter at jeg starta med det 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 hei jeg har veldig fuktfattig hud, intolerant og urenheter. men trenger mest tips på produkter som fukter huden. Jeg bruker avene til fjeset og ren eller dexeryl til kroppen. jeg er plaga med tørr hud, spesielt i ansiktet. eucerin holder jeg meg langt unna. prøvde det en gang og det begynte å svi etter jeg smurte meg med den.
2shy Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 hei jeg har veldig fuktfattig hud, intolerant og urenheter. men trenger mest tips på produkter som fukter huden. Rikelig og regelmessig inntakt av flytende omega 3 smører huden innenfra. Jojobaolje er god å smøre på tørr hud, bruker det alltid under dagkremen. Den roer også ned sensitiv hud. Jeg bruker REN krem for sensitv/tørr hud. Origins har også veldig gode produkter (naturlige, uten parabener osv). Jeg pleier å be om tester så jeg kan prøve ut før jeg kjøper, å se hvordan jeg reagerer.
Gjest alille Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jeg ville gitt Decleor Hydra Floral et forsøk (krem på dagtid, fuktmaske på natta). Emulsjonen er grei hvis du har fet hud, den vanlige kremen er litt billigere og funker best hvis du er veldig fuktfattig.
Gjest Armule Skrevet 5. januar 2012 #11 Skrevet 5. januar 2012 Rikelig og regelmessig inntakt av flytende omega 3 smører huden innenfra. Jojobaolje er god å smøre på tørr hud, bruker det alltid under dagkremen. Den roer også ned sensitiv hud. Jeg bruker REN krem for sensitv/tørr hud. Origins har også veldig gode produkter (naturlige, uten parabener osv). Jeg pleier å be om tester så jeg kan prøve ut før jeg kjøper, å se hvordan jeg reagerer. Husk at et er forskjell på fuktfattighet og tørrhet! Har man tørr hud trenger man FETT, er man fuktfattig trenger man FUKT.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Anbefaler deg å drikke masse vann, så mye du bare orker! Og spis sunt fett, type avocado/fet fisk/nøtter. Det gjør underverker på huden, og virker mye bedre enn jumba-bumba fuktighetskremer. Husk at vi har hatt hud lengre enn vi har hatt fuktighetskrem.
Gjest Armule Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 Anbefaler deg å drikke masse vann, så mye du bare orker! Og spis sunt fett, type avocado/fet fisk/nøtter. Det gjør underverker på huden, og virker mye bedre enn jumba-bumba fuktighetskremer. Husk at vi har hatt hud lengre enn vi har hatt fuktighetskrem. Men, vi har f.eks. ikke hatt forurensningen vi lever med hver dag like lenge som vi har hatt hud. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå