AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg begynte på zumba for et par mnd siden og eeeelsker det! Vi har hatt samme programmet hele tiden men i dag kom det et nytt trinn, som jeg ikke i det hele tatt klarer å få til! Prøvd å søke litt etter det på youtube men veldig vanskelig da jeg ikke vet hva trinnet heter og ikke husker sangen heller. Har sikkert ikke mer flaks her heller, men jeg prøver.. Det eneste jeg kan forklare, er at trinnet hører til en av disse "zumba-zumba" sangene, det er et slags hopp til siden der man vrir på foten, krysser beina og gjøre det samme andre veien. Det går KJAPT, derfor klarte jeg ikke å få med meg det da instruktøren gjorde det. HJELP, noen..? Er det en egen zumba tråd her forresten?
Gjest NozMonster Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 kan jeg spørre om du tilfeldigvis trener på elexia i drammen, sjølyst eller carl berner?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Det kan du spørre om vettu, men det gjør jeg ikke nei :gjeiper: TS
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Begynt med nytt trinn der nå også eller?
Gjest NozMonster Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 ja, det er ikke lenge siden det ble byttet der også. jeg verken trener på elexia eller har prøvd zumba, men kompisen min er zumbainstrukttør der jeg nevnte, så jeg bare tenkte om det var der du trente, så kunne jeg sagt ifra til han at du trenger litt personlig veiledning foresten så er det instruktørene selv som finner på programmet alene, så det skal vel bra gjøres å finne tilsvarende på youtube 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 ja, det er ikke lenge siden det ble byttet der også. jeg verken trener på elexia eller har prøvd zumba, men kompisen min er zumbainstrukttør der jeg nevnte, så jeg bare tenkte om det var der du trente, så kunne jeg sagt ifra til han at du trenger litt personlig veiledning foresten så er det instruktørene selv som finner på programmet alene, så det skal vel bra gjøres å finne tilsvarende på youtube Aha, takk da, det var jo snilt av deg Seriøst?? Trodde det var fastsatte jeg Da kan jeg iallefall bare gi opp youtube søken min, hehe. Får nok bare be instruktøren om litt personlig veiledning da, selv om jeg synes det er dritflaut! :gjeiper: TS
Gjest NozMonster Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 nejda, det erke fastsatt...kompisen min driver å lager nytt program hjemme i stua si i den lille hybelen sin støtt og stadig det erke flaut å be om litt eksta hjelp! de er der for deg og dine behov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå