Gjest SnowLeopard Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Noen fra Bergen her, som er litt "bevandret" på SiB sine treningssenter? Jeg har pådratt meg skade, og "må" derfor trene alternativt i ca 2-3 måneder. Jeg jogger, rir og går langrenn/rulleski sånn til daglig, men må altså avstå fra alt dette. Tenkte derfor å trene kondis i form av sykkel (inne) og evt. gå litt på tredemølle / bruke sånn ellipsemaskin. Vil også trene litt styrkeøvelser i form av rygg og mage (er svak i musklaturen der pga tidl skade, fått øvelser av fysio). Spørsmålet er - ville dere valgt SiB-kort eller kjøpt abbonement uten binding, feks hos iTrain? Jeg er et menneske som ikke er glad i å trene der det er mange andre, derav trener jeg mest ute, og har alltid gjort det. Er derfor skeptisk til å betale for medlemsskap hos SiB, med begrensede åpningstider. Feks iTrain frister mer da de har lange åpningstider + at jeg kan avslutte medlemsskapet etter noen mnd. Erfaringer?? (Kan nevne at svømmebasseng ikke er et pluss med SiB, siden jeg er allergisk mot klor)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Eg har kun erfaring med SiB.. På ettermiddag/kveld er det veldig fullt der, noko som gjer at eg ofte ikkje gidde å trene sidan eg då må vente på å komme til. Er litt mindre på formiddagen, så visst du har anledning til å trene då kan SiB anbefales.
Elle Melle Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 SiB er billigst og best, men det spørs når du har anledning til å trene. Kan du trene før kl.16 f.eks på Fantoft er det ikke så veldig fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå