Gå til innhold

SiB vs. annet treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Noen fra Bergen her, som er litt "bevandret" på SiB sine treningssenter? Jeg har pådratt meg skade, og "må" derfor trene alternativt i ca 2-3 måneder. Jeg jogger, rir og går langrenn/rulleski sånn til daglig, men må altså avstå fra alt dette. Tenkte derfor å trene kondis i form av sykkel (inne) og evt. gå litt på tredemølle / bruke sånn ellipsemaskin. Vil også trene litt styrkeøvelser i form av rygg og mage (er svak i musklaturen der pga tidl skade, fått øvelser av fysio).

Spørsmålet er - ville dere valgt SiB-kort eller kjøpt abbonement uten binding, feks hos iTrain? Jeg er et menneske som ikke er glad i å trene der det er mange andre, derav trener jeg mest ute, og har alltid gjort det. Er derfor skeptisk til å betale for medlemsskap hos SiB, med begrensede åpningstider. Feks iTrain frister mer da de har lange åpningstider + at jeg kan avslutte medlemsskapet etter noen mnd.

Erfaringer??

(Kan nevne at svømmebasseng ikke er et pluss med SiB, siden jeg er allergisk mot klor)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eg har kun erfaring med SiB..

På ettermiddag/kveld er det veldig fullt der, noko som gjer at eg ofte ikkje gidde å trene sidan eg då må vente på å komme til.

Er litt mindre på formiddagen, så visst du har anledning til å trene då kan SiB anbefales.

Skrevet

SiB er billigst og best, men det spørs når du har anledning til å trene. Kan du trene før kl.16 f.eks på Fantoft er det ikke så veldig fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...