Eurybia Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hvor mange uker etter unnfangelsen kommer morgenkvalmen? Og hvor lenge vil den vare? Skjønner jo at det er individuelt, men greit med en pekepinn...
Gjest Mahareth Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 For meg kom den i uke 6 eller 7, og varte til uke 11 ca.
Julibaby Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Her kom den ca uke 6, gikk over i uke 11 (rakk akkurat å bli ferdig før jul:)) Men kastet aldri opp da.
Gjest Dorey Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Min kom omkring uke 6 og jeg spydde hver dag frem til uke 14. Etter det har den bare vært her en gang hver annen uke eller så. Men vil ikke kalle min morgenkvalme, den var her døgnet rundt
kaprifolen Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Kvalm døgnet rundt fra fosterets uke 1, min uke 3, til jeg hadde utskrapning etter MA rundt uke 10.
angelou Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Første gang kom den i uke 6/7, varte bare et par uker, men så viste det seg seinere at fosteret ikke var levedyktig og MA ble oppdaget i uke 11. Andre gang kom den i uke 7 og varte til uke 11 ca, men var verst fra uke 7 til 9(gutt) Tredje gang ble jeg kvalm ei uke før jeg skulle ha mensen, uke 3, og til og med uke 11 (jente) Denne gangen kom den for ei uke siden, sju uker på vei i dag og er konstant kjempekvalm, hele tiden. Håper dette ligner på når jeg skulle ha storebror, så jeg slipper unna med bare to fryktelige uker og at den avtar litt etter det.
MissHvis Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har allerede merket kvalme når jeg er fysisk eller psykisk sliten. Kaster ikke opp, men det er tydelig kvalme. Tipper at jeg ikke er lenger enn tre uker på vei!
k@ri Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Har aldri vært morgenkvalm under mine graviditeter, bare usigelig trøtt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Med første: I uke 6/7, var kvalm ei uke. Det ble gutt Denne gangen: Hyperemesis fra uke 5, er fortsatt dårlig i uke 25. Venter en ny gutt. Om ikke annet så er jeg over halvveis, har medisiner som hjelper, men gjør meg grusomt sløvet og jeg kan telle NED til fødselen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Første gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt, og fikk jente. Denne gangen var jeg småkvalm fra uke 6-14 (sånn cirka); det gikk gradvis over, og plutselig en dag var kvalmen borte. Denne gangen venter jeg gutt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Morgenkvalmen kom aldri, men nattkvalmen derimot... Den kom tidlig, omtrent på samme tid som jeg testet positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå