litleMeg Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Ja. Vi har prøvd litt i høst og er fortsatt med i prøvingen
Eurybia Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2012 Første gang for oss, for dere? Hvor aktivt prøver dere? Har ikke satt meg helt inn i alt med temp.måling, EL-oversikt osv enda..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Vi er prøvere, men ikke slik at vi er på måling eller noe. Altså, vi prøver i den forstand at vi er helt uten prevensjon og sitter'n blir vi glade (og litt skremte...). Jeg håper den sitter snart, da det er passende med tanke på alder og selvom det er blir en omveltning jeg ikke vet om jeg klarer, så er det greit å "bare komme i gang". Vært uten pillene siden begynnelsen av november. Bare en mens... Så er vel ikke helt i rute enda.
Rhiannon Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Vi skal begynne prøvinga nå ja jeg holder meg til tempmåling og sjekking av utflod, det får holde fos oss foreløpig.
FrøkenStrøken Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Kan vel egentlig melde meg på her. Vi ble enig om å prøve like før jul, men omstendighetene har gjort at vi setter igang selve prøvingen på "ordentlig" nå i januar
Veronica W Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Slenger meg på her jeg også! Vi begynte prøvingen i desember, sluttet på p-pilla i begynnelsen av desember... Håper det snart skal klaffe..! Rart hvor fort man blir utålmodig
Eurybia Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2012 Har skaffet meg en app på iphone, for å sjekke el mm, anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå