Eurybia Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Vi har nettopp begynt prøvingen.. og jeg lurer på hvor lenge etter første prøvedag i første prøveperiode er det lurt å ta graviditetstest? Må man ta flere for å være helt sikker?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Du kan teste rundt den tiden du venter mens eller ca 14 dager etter eggløsning. Tester du negativt så tar du en ny om ikke mensen dukker opp til forventet tid. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Og positivt er positivt uansett når testen er tatt, så da skal det ikke være nødvendig å ta flere tester
Eurybia Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2012 Ok, men negativt er ikke nødvendigvis negativt? Om jeg tester neg., kan/bør jeg ta en ny test samme dag/like etterpå, eller vente en stund?
Orchideae Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Ok, men negativt er ikke nødvendigvis negativt? Om jeg tester neg., kan/bør jeg ta en ny test samme dag/like etterpå, eller vente en stund? Vente noen dager slik at HCG nivået stiger.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Om du vet når du har lagt egg, så kan du se hvor mange gravide som har fått positiv test på den dagen. http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=21 Linken viser til dag 21, du kan velge dag under grafen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå