AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg sjekket nettopp datoer for eksamener, og ikke engang halvparten av eksamenene jeg skal ha står oppført på listen! Det er høyst normale videregående skole-fag, men jeg finner dem altså ikke. Hva har skjedd!? I tillegg skal jeg opp i både skriftlig og muntlig, men det står ingenting om hva som er skriftlig og hva som er muntlig. Trenger tips!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ring opplæringskontoret i fylket ditt. Jeg må vel det, da..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg sjekket nettopp datoer for eksamener, og ikke engang halvparten av eksamenene jeg skal ha står oppført på listen! Det er høyst normale videregående skole-fag, men jeg finner dem altså ikke. Hva har skjedd!? I tillegg skal jeg opp i både skriftlig og muntlig, men det står ingenting om hva som er skriftlig og hva som er muntlig. Trenger tips! Det står bare datoer for skriftlige eksamner, de muntlige får du brev om i posten en liten stund før Du kan melde deg opp fra og med i morgen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Det står bare datoer for skriftlige eksamner, de muntlige får du brev om i posten en liten stund før Du kan melde deg opp fra og med i morgen. Så jeg får ikke vite dato på muntlig før et par dager før eksamenen? :o TS
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Så jeg får ikke vite dato på muntlig før et par dager før eksamenen? :o TS Jeg fikk vite det ca 1 mnd før nå i høst
Meridian Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Du får datoene på de skriftlige og muntlige eksamene i posten 1 mnd før, helt sikkert i løpet av april, iallfall innen påske. De trekker de muntlige når tiden er inne, og da kommer de innimellom de skriftlige eksamene.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Du får datoene på de skriftlige og muntlige eksamene i posten 1 mnd før, helt sikkert i løpet av april, iallfall innen påske. De trekker de muntlige når tiden er inne, og da kommer de innimellom de skriftlige eksamene. Åh, tuuusen takk!! ble lettet over at jeg muligens ikke fikk tatt det jeg skal jeg nå.. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå