Nadia A Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg og samboeren hadde egentlig tenkt på et veldig lite og intimt bryllup i Roma, men har nå ombestemt oss, og forelsket oss i ideen om et lite "gårdsbryllup", som vi tenker på å ha i sommer. Vi vil ha få gjester, mellom to til ti, slik at det blir et lite romantisk bryllup for bare oss og de som står oss nærmest Så ideen er et lite bryllup på en liten gård eller lignende, på litt gammeldags vis. Kan tenke meg vielsen i ei romantisk kirke, med hest og vogn til gården eller hva det nå blir, der vi har en koselig middag sammen, og overnatter til neste dag. Har noen erfaringer med noe slikt, eller forslag? Vi er helt i startgropa på planleggingen, så tips tas imot med stor takk!
Gjest Bell Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Høres utrolig koselig ut! Hvor i landet bor dere da? Tenker dere type telemarksgård kanskje? =) Isåfall finnes det et nyydelig hotell nær gaustatoppen som heter Tuddal høyfjellshotell som er fint til bryllupsmiddag og overnatting evt... Har vært der i gullbryllup og var veldig imponert!
Nadia A Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2012 Vi bor i møre og romsdal, men vil gjerne ha bryllupet et annet sted, med litt gamlere og koseligere stil Tuddal høyfjellshotell så jo helt nydelig og perfekt ut! Takk for tipset, jeg skal se nærmere på det, for det er akkurat slik stil vi ønsker å ha Vet du om det er noen spennende aktiviteter i nærheten som vi kan kose oss med neste dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå