Gå til innhold

Første seksuelle opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når hadde du din første seksuelle opplevelse (blitt fingret, samleie, blowjob etc.)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Tror jeg var 10-11 år første gangen jeg ble runket. En fantastisk opplevelse.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg var 10-11 år første gangen jeg ble runket. En fantastisk opplevelse.

Første gangen du BLE runka??!! Håper det var av noen på din egen alder.

Skrevet

15/16 (litt usikker). Jeg var fryktelig nysgjerrig på dette med sex så jeg bestemte meg for å finne ut hva det var for noe, enkelt og greit. Ble ikke spessielt imponert så droppet hele greia og fikk kicksene mine fra andre hold et par år til istedet.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Var vel rundt 13 årsalderen at vi begynte med kos og fingring. Var 15 første gang jeg sugde en gutt. Siden har jeg bare elsket å suge, smaken, settingen , alt med oral er bare herlig. Hadde ordentlig penetrering første gang som 16 åring med en mye eldre mann.

AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat fylt 15 år, han var 23. Jeg var dritings og lå og sov på gjesterommet hos en kompis da denne mannen kom inn og hadde sex med meg. Prøvde å si nei og komme meg opp, men var så full at jeg ikke klarte å dytte han bort. Kom meg opp etterpå, og venninnen min og en kamerat kom inn og sov med meg når jeg fortalte dem hva som hadde skjedd. Han fyren ble kastet på hodet ut av festen...

Gjest Katten.
Skrevet

Første gangen du BLE runka??!! Håper det var av noen på din egen alder.

Hun var et par år eldre enn meg. Egentlig en veldig fin opplevelse.

Skrevet

første samleie, da var jeg 15 år. Jeg var full å vi gjorde det i skogen. Tjohei!

Gjest SemperFi
Skrevet

Var vell 13, fikk besøk av en kjenning av far, de hadde datter på 15 som var kommet langt i utviklingen. Hun kunne si "om du ikke blir med eller gjør ditt, datt så viser jeg puppene mine, eller musa" Så mye pupper og mus den sommeruka de var på besøk.

Fikk mitt første sug av henne, jeg slikket og fingret henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vel 15. Vi starta rolig, med fingring osv. Vi lå sammen første gang da vi hadde vært sammen i et halvt år ca. Det var fint :yvonne:

Vi er sammen igjen etter en 4-5års-pause med andre partnere ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ojsann, tidlig ute alle er da.. føler meg en smule taper som sitter her, 15 og vet ikke åssen man kliner engang. :sjenert::fnise:

Første gang jeg klinte med noen var som 19åring :sjenert: Så du har god tid før du tar igjen meg i hvertfall!

Gjest alille
Skrevet

Får dra opp snittet litt, da. Jeg var 19. Første gang jeg klinte var jeg 18, så ingen hast til deg som er 15. ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Aller aller første gangen var jeg seks år og lekte turtles med en kompis.

Neste gangen etter det var jeg 13 :)

Skrevet

Jeg var 15. Det gikk helt fint fram til han ville jeg skulle sitte på toppen, da freaka jeg ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...