Amens Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Har idag fått bekreftet at lokalene vi hadde lyst på er bestilt og brudekjolen fra DHgate.com er snart på vei posten, så ting begynner å ta litt form og jeg er så spent! Selv om ikke den store dagen er før 11.august... Hvor langt er dere andre kommet?
kattavik Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Kjolen henger i skapet, lokalene er bestilt, invitasjonene begynner vi på nå i januar, og vi skal også gifte oss 11 august:-) Spennede med kjole på vei da:-) Tenker du er spent!
Amens Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2012 Er utrolig spent, håper den passer og er pen på... Har prøvd lignende kjole i salong og den fungerte veldig bra, men man vet jo aldri.... Vi kommer ikke til å sende ut invitasjoner før vi har fått tid på tinghuset, me vi bare kan få når attesten er i orden...
Ninnin86 Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hihi, jeg har faktisk akkurat prøvd brudekjolen min + alt tilbehøret Bestemte meg i siste liten for å kjøpe andre sko enn de jeg i utganngspunktet tenkte å ha, så nå driver jeg og går de inn :D Ellers tror jeg at jeg har nesten alt på stell! Kun blomster som gjenstår, og det skal jeg og svigermor bestille om ca 14 dager
fridr Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Vi gifter oss 28.juli Vi har booket lokale, kirke, fotograf, band, kjole+slør+sko+pynt, hår+sminke, svigermor ordner blomster, mine foreldre ordner mat, jeg baker the cake, og min bror hjelper til med å kjøpe drikke når han er på sine mange utenlandsreiser. Venner av familien hjelper til med servering og venner/familie baker kaker. Vi har også bestilt bryllupsreise :D Gleder meg til å kjøpe ringer! Vi skal begynne med invitasjoner og alt det andre nå i januar Så vi har alle de "store" tingene i orden, men det er så mye småplukk igjen, virker det som... Sukk :gjeiper:
Amens Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2012 Jøss... Så mange detaljer! Lokalene ordner med mat, servering, drikke og slikt, så jeg slipper å tenke på det. Tenker å ha oregami figurer i alle regnbuens farger som dekorasjon på bordene og de kan jeg lage selv. Jeg vurdere litt å ha sjokolade i små bokser som en slags gave til gjestene, men jeg må tenke litt på det. Andre som har tenkt å ha slike smågaver?
fridr Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Vi har stort bryllup på lavbudsjett, derfor blir det mye detaljer og organisering osv... :gjeiper: Jeg drev og tenkte på smågaver, men tror vi kaaaanskje dropper det. Har ufattelig mye å gjøre dette året - er ferdigutdanna (forhåpentligvis!) til våren, så jeg er egentlig stressa nok som det er Men vi får se! Er koselig med en liten oppmerksomhet, men den bør være spiselig og ikke noe som havner i gjestenes roteskuff
Amens Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2012 Ja det må bli noe som ma kan bruke opp. Har mest lyst å ha sjokolade, men jeg tenker at såpe burde og være greit. Både samboeren og jeg er ferdig med studier for lengst og har fast jobb, så vi hadde mulighet til å sette budsjettet litt opp. Håper den billige DHgate kjolen funker så har vi spart masse bare der;)
Ninnin86 Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har kun tenkt å gi gaver i form av små godisposer til barna som er invitert Tenkte å legge de på tallerknene, sånn at de har noe å kose seg med når middagen blir kjedelig for dem :gjeiper: Ellers har jeg ikke tenkt å gi gjestene gaver..
signe425 Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 vi gifter oss 9 juni, og her er ganske mye på stell. brudekjole, slør, sko og undertøy er i boks, invitasjoner er sendt, har laget ferdig meny/programm, kirke, lokale (mat,servitører ol får vi gjennom cateringfirmaet som styrer lokalet), fotograf, toastmaster og dj er bestilt, gaver til gjestene er klar (kjøpte små organza poser på ebay og bestilte skjønne små pakker med love hearts snop) ringene har vi fått, gaveliste i butikken er klar, folk til å pakke opp gavene er klar, +++ mangler kirkeprogramm, dress til mannen, slips til ongene og blomster som skal bestilles i april/mai... deilig å være ferdig men det meste.. lykke til alle sammen..
Amens Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2012 Lovehearts kunnde vert en søt gave ja... Lykke til videre^_^
Gjest Adriane Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Har idag fått bekreftet at lokalene vi hadde lyst på er bestilt og brudekjolen fra DHgate.com er snart på vei posten, så ting begynner å ta litt form og jeg er så spent! Selv om ikke den store dagen er før 11.august... Hvor langt er dere andre kommet? Hehe, her har vi ikke kommet langt... Vi satte først én dato, som vi så har flyttet på. Så... vi har dato, og min forlover er klar. Utover det, er absolutt ingenting klart faktisk. Men vi har "god tid" - gifter oss ikke før våren 2013
bobbi Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Vi har kommet kjempe langt, det aller meste på plass, og over tre måneder igjen Mangler bare svar fra gjestene, ordne papirene og en del småting, som å lage bordkort, program, bordkart osv og lage en spille liste, men det er jo skikkelig kose aktiviteter 1
Amens Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2012 Vi har kommet kjempe langt, det aller meste på plass, og over tre måneder igjen Mangler bare svar fra gjestene, ordne papirene og en del småting, som å lage bordkort, program, bordkart osv og lage en spille liste, men det er jo skikkelig kose aktiviteter Ja det er sånt som kan kan pusle litt med på kalde vinter kvelder^_^ 1
Amens Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2012 Nå ser jeg faktisk at de sendte kjolen min igår^_^ Da er det vel en uke eller to til den er her.... Om jeg er heldig;)
Hybelkanin Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 I broren min sitt bryllup hadde de sånne små esker som var dekorert med Decopage, som også fungerte som bordkort. Inni lå det 2 Lovehearts. Kjempesøte!!
Amens Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. januar 2012 Er litt smådeppa for tiden... Familien min synes ikke dette med bryllup er noe kult, mamma mener vi burde gjøre det stille og rolig på tinghuset og invitere de som vil gratulere på kaffe dagene etter. Jeg har nesten ingen venninner, hun ene jeg kjenner som synes bryllup er kult, er i Australia og kan ikke komme. Så det eneste jeg har å snakke bryllupsfest om, er min kjære, men han bryr seg jo ikke om dekorasjoner så lenge det er nok drikke og mat til alle. Jeg har dermed ingen å snakke med når det gjelder disse små tingene, så jeg håper det er noen her som er villige til å hjelpe meg litt på veien... Jeg har så lyst å bruke oregami figurer og enkle masker ( som her: http://www.etsy.com/listing/79875624/photo-booth-props-party-collection-18?ref=v1_other_1) også ett par engangskameraer på hvert bord. Kunne det vert litt artig? Eller bare teit? Invitasjonene skal være en tegneserie siden vi begge elsker det^_^
saripari Skrevet 11. januar 2012 #19 Skrevet 11. januar 2012 Tror det kan bli veldig kult med slike halvmasker ! Har faktisk tenkt på det selv, og de blir nok veldig morsomme utover kvelden Tror det holder med ett engangskamera på hvert bord, siden de sikkert blir brukt til masse rare bilder. Men kan jo være litt festelig og fremkalle og putte i ett eget album? Skjønner deg godt med at det er litt hardt å ikke ha noen å planlegge med. Jeg har heldigvis ett par tre veninner og en lillesøster som er like gira som meg når det gjelder bryllupet. Men det er bare å sende en PM dersom du ønsker å ha en å skravle litt bryllup med, som kanskje kan komme med noen nye ideer ol. Dersom du liker bryllup litt utenom det vanlige kan du jo ta en titt innom ruffledblog.com, masse flott inspirasjon til alt mulig !
Amens Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 11. januar 2012 Tror det kan bli veldig kult med slike halvmasker ! Har faktisk tenkt på det selv, og de blir nok veldig morsomme utover kvelden Tror det holder med ett engangskamera på hvert bord, siden de sikkert blir brukt til masse rare bilder. Men kan jo være litt festelig og fremkalle og putte i ett eget album? Skjønner deg godt med at det er litt hardt å ikke ha noen å planlegge med. Jeg har heldigvis ett par tre veninner og en lillesøster som er like gira som meg når det gjelder bryllupet. Men det er bare å sende en PM dersom du ønsker å ha en å skravle litt bryllup med, som kanskje kan komme med noen nye ideer ol. Dersom du liker bryllup litt utenom det vanlige kan du jo ta en titt innom ruffledblog.com, masse flott inspirasjon til alt mulig ! Jeg tror nok jeg bestiller noen slike og engangskamrer. Jeg elsker å putle med lim og papir og slikt, så å lage album av bildene som blir tatt kan bli ganske morro^_^ Bare håper ikke de forsvinner... Eller at noen vil ta bilde av litt mer private ting... Jeg har en søster som også planlegger bryllup, men vi er så forskjellige. Når jeg prøvde på meg en blondekjole fra Blue by Enzonoani, kommenterte hun at hun aldri ville giftet seg i bestemors hekleduk... Hennes drømmekjole ser for meg ut som en kjole fra "my big fat gypsy wedding"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå