Gjest smilejenta Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei, jeg er nesten ikke kjent med glidemiddel i det hele tatt. Har nettopp tatt meg en tur til kondomeriet og kjøpt en pjur women. Begynte å ha sex i sommerferien med han jeg nå er forlovet med, men vi har aldri brukt glidemiddel. Brukes det hver gang man har vanlig sex egentlig? Og hvordan tar man det på? Altså smøres han inn eller jeg? Hilsen jente 18:)
HopelessFear Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Vi bruker det til vanlig. Best å smøre inn ham. Trenger ikke smøres inn heller.
kulu-kulu Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Du trenger nok meste sannsynlig ikke glidemiddel,når du er så ung Om du ikke har problemer med tørr skjede når du er kåt,skal ha analsex,han er stor.. Endret 4. januar 2012 av kulu-kulu
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Glidemiddel brukes når dere ønsker det selv, rett og slett. Det finnes ingen regler for hvor ofte eller til hvilket bruk det er greit å bruke. Det er greit å bruke dersom man har lett for å bli tørr eller sår, men det kan også brukes for å gjøre ting litt ekstra glatte bare for fornøyelsens eller moro skyld. Det kan til og med brukes som massasjeolje, men da helst silikonbasert som ikke tørker inn så lett. Pjur Woman er så vidt jeg vet silikonbasert. Eneste du bør tenke på er at du ikke bruker feil type sammen med kondom eller leketøy, da noen typer ikke er kompatibel med kondomer og enkelte leketøy (spesielt silikonleketøy som ofte ikke er ren silikon). Les på flaska hvis du er usikker eller sjekk evt eska til leketøyet. Angående bruk, så er det bare å smøre der det trengs eller ønskes. F.eks. på penis og/eller rundt vaginaåpningen. Eller smøre inn større deler av kroppen for ekstra glid og massasje. Bare fantasien setter grenser, og det er som sagt ingen faste regler for bruk av glidemiddel 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Du trenger nok meste sannsynlig ikke glidemiddel,når du er så ung Hvorfor trenger man ikke glidemiddel når man er ung? Glidemiddel er faktisk ikke bare for tørre skjeder og analsex, men kan være et "leketøy" i sexlivet. Det er slett ikke alle som bruker glidemiddel som "trenger" det. En håpløs myte om glidemiddel som er skapt av damer som er redd for å bli ansett som tørre og kjedelige... Man "trenger" da ikke sexy undertøy, håndjern, sexleketøy o.l., men det er likefullt gøy å bruke for å piffe opp i sexlivet og skape ekstra nytelse.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Du trenger nok meste sannsynlig ikke glidemiddel,når du er så ung Wrong wrong wrong! Jeg kan noen ganger bli tørr under akten. ELLER om jeg egentlig et kåt, men er litt trett. Da sliter jeg med å bli våt. Selv om jeg VIL og han gjør hva som helst for å kåte meg opp. TS. Vi bruker glidemiddel når vi har behov for det, altså når jeg ikke er våt nok. Ellers så synes jeg det er deilig at han begynner rett på innimellom. Det er pirrende for meg. Og da er jeg jo ikke våt ennå, så da bruker vi glidemiddel. Vi smører inn han, og får vi på for mye, smører vi resten på meg. Skal dere ha analsex MÅ dere bruke glidemiddel..
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Bruk det når dere vil, men eksperimenter også uten, slik at dere finner en kombinasjon som er best for dere. For mye kan senke nytelsen, for dere begge, ved at det fjerner friksjon.
AnitaB Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Det er jo digg uansett egentlig så det er jo bare å bruke det hvor ofte eller sjeldent som man vil. Ikke tro at det er "kun" for de som sliter med tørrhet. Ingen regler for hvordan det påføres; men kan for eksempel være digg om han stryker det over deg mens du blir fingret. PS: Glidemiddel finnes i utallige variasjoner! Forskjellige smaker, de som varmer, kjøler osv. Men noen av de kan være veldig klissete og ekle, så ikke "gi opp" om du tilfeldigvis har kjøpt en mindre god en. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå