AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har ikke 100% flat mage, så jeg vil IKKE få mere fett på magen. Problemet er at jeg vil få litt større lår, rumpe og armer da. Men åssen får jeg det til uten å få mere flesk eller hva jeg skal kalle det på magen? Hva bør jeg spise? Har ikke så mye peiling på dette.
Wiggins Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har ikke 100% flat mage, så jeg vil IKKE få mere fett på magen. Problemet er at jeg vil få litt større lår, rumpe og armer da. Men åssen får jeg det til uten å få mere flesk eller hva jeg skal kalle det på magen? Hva bør jeg spise? Har ikke så mye peiling på dette. Akkurat som man ikke kan punktslanke seg, så kan man ikke legge på seg punktvis heller. Kroppsfasongen din er genetisk bestemt. Hvis du legger på deg fettvekt vil du legge på deg over hele kroppen, ikke bare der du ønsker. Du kan selvsagt trene opp musklene i beina og armene og bli litt større der, de fleste kvinner har såpass med underhudsfett, samt at dere ikke har så mye testosteron og dermed ikke bygger muskler så lett, at du neppe vil bli noen She-Hulk med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå