AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei, jeg har prøvd MD formulations nå i 3 uker, og siste 2 ukene er huden som en kokt hummer!!! Står jo at man kan få "Urenheter" men det sliter jeg ikke med, men har fått megarød\irritert hud.... bør jeg slutte med det da?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Svir, klør eller blir det varmt? Varer det hele dagen eller bare etter på føring?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Hva er det du bruker fra MD formulations? Jeg bruker selv rensen hver dag, og skrubb 2-3 ganger i uken. Så bruker jeg en fuktighetskrem fra annet merke (Decleor) som demper rødhet etterpå.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg bruker: - md formulations Facial Cleanser Sensitive Skin Formula - md formulations Continuous Renewal Complex Sensitive Skin Formula - md formulations Vit-A-Plus Anti-aging Serum - md formulations Critical Care Shielding Creme Continuous renewal på morgenen og vita plus på kvelden. områdene jeg smører inn blir kort tid etterpå hummer-rød, er det områder jeg ikke kommer over er dette ikke like rødt\normalt....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg ville gitt det enda litt tid, men prøv å bytte til en annen fuktighetskrem, kanskje? Harmonie Calm fra Decleor fungerer veldig bra hvis du blir rød, og Essential Balm fra samme merke er også SUPER om natten. Det er et vidunder som har reddet huden min i mange kriser.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Introdusere du disse produktene forsiktig slik du fikk beskjed om (i den første tråden) da du begynte å bruke dem? Prøv å kutt begge serumene noen dager til huden roer seg. Så begynner du forsiktig med Continuous Renewal Complex Sensitive Skin Formula om kvelden et par kvelder i uken og øker etterhvert hyppigheten FORSIKTIG, slik du fikk beskjed om i utgangspunket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå