Gå til innhold

Brukere som svarer frekt på alle slags innlegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenker jeg på de som ofte svarer kun med en kort, frekk og lite saklig setning. Ikke at det er noe galt med å svare kort generelt. Disse jeg mener svarer ikke på temaet og spørsmålet, men kommer oftest kun med frekkheter.

Er det flere som merker dette?

Det virker som noen er ute etter å kommentere som førstemann,uansett tema. Det virker også som noen syns de kan bidra under alle temaer kun ved å være frekk på andres bekostning. Eller ved å fremheve seg selv ved å dreie diskusjonen inn på sin egen person ved å være frekk og morsom.

Jeg kaller sånt poengsanking og jeg syns disse gir inntrykket av å ville bli lagt merke til eller drite ut andre.

Jeg syns ikke dette alltid henger sammen med alder som så ofte blir diskutert her inne. Jeg er yngre enn mange av dem.

Kanskje det er dette de vil da. Da er det iallefall greit om folk ikke tar dem på alvor. Dessverre kupper de ofte tråder ved denne oppførselen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har merket det ja. Det beste er å bare overse dem, de vil jo ha oppmerksomhet. Synes det er irriterende med brukere som gir dem masse oppmerksomhet. Da oppnår de jo det de er ute etter...

Men jeg er helt enig med deg, det er en uting!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...