Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Trenger tips til en god foundation. Har fet og fuktfattig hud. Noen kviser som må dekkes over, men vil ikke ha en maske. Foundationen må gjøre sånn at jeg ikke blir blank.. Tips? :) Er helt ny på dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Skrevet

Da jeg ville ha foundation gikk jeg på en sminkebutikk og spurte :) Fikk en kjempe god foundation som er helt perfekt til meg.

Skrevet

Kanskje Clinique Super Balance? Jeg prøvde den i dag, og foreløpig lover det bra for min kombinasjonshud... Spent på åssen den er å ha på en hel dag.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Jeg hadde lignende hud som deg og brukte vanlig flytende foundation. Men særlig på kvisene og der huden var tørr, ble det liksom sprekker i foundation og så ikke pent ut.

Men så ble jeg tipset om mineral foundation og bestilte fra www.tikei.se for snart 2 år siden.

Og har vært kjempefornøyd siden da! Huden ble mindre tørr synes jeg og hvis huden ble tørr eller der det var kviser så ble det ikke sånne sprekker i foundation'et. :)

Tiker var også bra fordi man kan bestille mange små prøver for å finne rett farge, til 9 kr stk tror jeg det var :)

Men ikke sikkert det funker for alle!

Lykke til :)

Skrevet

Takk for tips, skal gå innom en sminkebutikk, men vil bare ha litt peiling før jeg drar dit :) Er så lei mineralfoundation Smurfelurfen, synes det tar så lang tid og er så mye ork... Men takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...