Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet vi ikke har prøvd så lenge å bli gravide, men allikevel blir jeg så lei meg når mensen kommer. Jeg er 32 og mannen 36, så føler vi ikke har all verdens tid heller:( Jeg begynner å bli redd jeg aldri vil få barn:(( vi har nå prøvd i 6mnd, og jeg lurer på å be om utredning snart. Må jeg vente ett år, eller kan jeg be om det før ettersom jeg et over 32?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ung i prøversammenheng, så ikke heng deg opp i dette at du er gammel prøver. Tidlig utredning kan man få fra fylte 35, så du kommer neppe til allerede nå. Ikke er det noen vits heller. Ultralyd, flere GUer, sædprøve, hormoner, blodprøve og så videre vil man ikke gjennom før man absolutt må.

Husk at bare 65% blir gravide på 6 måneders prøving, så det er lite som taler for at dette ikke går ennå. Er du sikker på at dere treffer på eggløsningen? Har sett gang på gang at enkelte bommer stort på hvordan dette med befruktning egentlig skjer (timingen altså, ikke selve øvelsen).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg temperer og har fertilitetsmonitor, så vi har truffet på el 6mnd på rad nå.. Uten at det skjer noe som helst :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg temperer og har fertilitetsmonitor, så vi har truffet på el 6mnd på rad nå.. Uten at det skjer noe som helst :sukk:

Ta her:) jeg skriver fra iPhone, derfor det kommer litt skrivefeil :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...