AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Ja! Jeg bruker bare en concealerkost, liten kabuki og en med lengre skaft, men alle sammen er myke og gode. Plukker opp fin mengde produkt. Mineralfoundation, blush og solpudder i mitt tilfelle.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Ja, de er virkelig herlige og myke mot huden, til tross for prisen : D Er grisebillige på iherb.com, bare sånn til info. Kabukien har fått spesielt mye skryt.
Gjest Nenya82 Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Bruker også disse.Syns de er veldig gode jeg
Solknapp Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg har kjøpt på ebay (billigere enn iherb også faktisk) Kjøpte ett sett med 5 forskjellige koster og er superfornøyd! De kjennes myke mot huden og fungerer alle veldig bra. Anbefales, ja Endret 23. januar 2012 av Solknapp
Eske Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Jeg synes ikke de er spesielt gode til øyeskygge i pudderform da de har en veldig glatt syntetbust som ikke plukker opp så mye produkt, men til kremprodukter og ansikt liker jeg dem veldig godt :-)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Jaa, jeg elsker alt fra EcoTools. De er de eneste børstene jeg har som ikke røyter.. lol. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg synes ikke de er spesielt gode til øyeskygge i pudderform da de har en veldig glatt syntetbust som ikke plukker opp så mye produkt, men til kremprodukter og ansikt liker jeg dem veldig godt :-) Er enig der. Har akkurat prøvd den for øyenskyggebruk, og busten er rett og slett for glatt til å plukke opp fargen godt nok. Fint til bruk for å markere øyenbryn eller om du bare vil ha en liten mengde av en veldig pigmentert farge da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå