Gjest SmurfeLurfen Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei! Har merket i det siste at hvis jeg går inn på profilen til ei venninne, så står det lite på veggen hennes. Men ser ofte på framsiden av facebook at hun f.eks. har kommentert andres statuser osv. Men når jeg går inn på profilen hennes, så står det ikke lenger "... har kommentert .... status" eller "...har skrevet på veggen til...." Det gjorde det jo før? Alt man gjorde kom jo opp på profilen sin? Har valgt å abonnere på alt på profilen hennes, ikke bare viktigste oppdateringer. Noen som vet hva det kan komme av?
kissi Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Det går an å slå av den funksjonen hvor alt man gjør havner på veggen slik du beskriver her. Jeg har gjort det selv; ble lei av at veggen min var fylt med "skrev på veggen til", "kommenterte på" osv., så nå kommer ikke slik info opp. 1
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Det går an å slå av den funksjonen hvor alt man gjør havner på veggen slik du beskriver her. Jeg har gjort det selv; ble lei av at veggen min var fylt med "skrev på veggen til", "kommenterte på" osv., så nå kommer ikke slik info opp. Åå, gjør det det? Da er det kanskje det hun har gjort..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Det går an å slå av den funksjonen hvor alt man gjør havner på veggen slik du beskriver her. Jeg har gjort det selv; ble lei av at veggen min var fylt med "skrev på veggen til", "kommenterte på" osv., så nå kommer ikke slik info opp. Hvordan gjør man det?
popnagle Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Når du holder over der (litt på siden av det) det står "har skrevet på veggen til..." så kommer det opp ett kryss, så trykker du på det så finner du ut resten selv :-) Endret 4. januar 2012 av popnagle
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Ang det... nå hvis man har aktivert timeline så kommer jo ikke slik info opp på profilen uansett, og det syns jeg er dumt, fordi før kunne man jo som sagt slette det fra profilen og da kom det heller ikke opp i tickeren eller på home. Men nå kan man jo ikke styre det lenger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå