AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei! Vi er 4 jenter som skal dra til syden til sommeren. Jeg har vært i Tyrkia, Bulgaria, Tunisia og Romania og har funnet ut at det er ikke så mye å se på disse plassene, det er bare feststeder. Siden di andre ikke har vært i syden før, vil de bare dra dit det er billig, mye festing og sol. Og det eneste jeg kommer på er Tykia og Bulgaria (vært her 7 ganger tilsammen) og er litt lei av disse plassene. Er det noen dær ute som har forslag til et reisemål dær det mye sol, billig å reise til, drikking og samtidlig at jeg kan få oppleve noe nytt? Vi er ikke ute etter noe storby Takk på forhånd
Marteh Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Egypt! Jeg vet ikke om det er så mye festing der da, men det er utrolig billig der, og sol, hyggelige folk osv. Jeg var der i november på et hotell med all inclusive, og brukte 125 kr i lommepenger utenom hele uka, og da kjøpte jeg en suverni, plus noe potetgull/godteri i butikken bare:)
Fashiondiva Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Hva med Thailand? Er det ikke veldig dyrt og reise dit, men ektremt billig å leve der?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Rhodos bør jo være ett godt alternativ:-) Har du vært dær? Hva er dine erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #11 Skrevet 5. januar 2012 Jeg tror ikke dere finner noe som er billiger en Tyrkia..
MissDreams Skrevet 5. januar 2012 #14 Skrevet 5. januar 2012 Jeg var på jentetur på Skiathos! Veldig bra uteliv, nydelige strender og masse gresk sjarm Det er der litt av mamma mia filmen ble spilt inn! Anbefales på det sterkeste. Eller så er Kos bra, men ikke noe sjarm, bare pakk fullt av turister..
Gjest Badabing Skrevet 5. januar 2012 #16 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hva med øyhopping i Hellas? Da kan dere både farte rundt for å se litt, men også kose dere på stranden og feste. Edit: legger ved en link: http://www.aftenposten.no/reise/article1827308.ece Av sydenplasser foretrekker jeg Hellas selv. Typiske partyplasser er Zakynthos, Mykonos og Kos. Men med øyhopping kan dere få opplevd litt forskjellig. Endret 5. januar 2012 av Badabing
LoneWolf Skrevet 5. januar 2012 #17 Skrevet 5. januar 2012 Støtter øyhopping i Hellas. Det er fantastisk gøy og dere kommer over utrolig mye spennende (Husk å smake på pitagyros!)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #18 Skrevet 7. januar 2012 Det ser visst ut til at jentene vil til Golden Sands.. Jaja, får vell bare la d gå da. Foreslo Hellas, men d va visst dyrere og reise dit enn til Bulgaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå