AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei! Jeg har jobbet et sted i 1 år. Vi fikk beskjed for et halvt år siden at bedriften skulle legges ned. Siste arbeidsdag for meg var 31.11. Jeg sendte en sms til min sjef samme dag, som er like gammel som meg, 22 år, og spurte om hun kunne skrive en attest til meg. Hun skrev ok. Uka etterpå hørte jeg ingenting fra henne, så jeg spurte igjen. Nå har det gått snart 6(?) uker og jeg har enda ikke fått noe.. Er det vanskelig å skrive en attest?? Det er jo bare noen linjer..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Hadde vært greit å fått noen råd om jeg burde mase enda en gang eller om det skal ta så lang tid å skrive en attest? Det er en liten bedrift med 3 ansatte og 1 sjef....
KatteLatte Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Det skal ikke ta så lang tid, du burde få den siste arbeidsdag eller innen en uke etter du har sluttet, synes jeg i hvert fall. Ring og mas!
Ananas. Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Mas enda en gang. Si at du helst vil ha den innen neste uke, og at om det ikke går så håper du å få beskjed om når du kan få den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå