Gå til innhold

Noe som kan henge i vinduet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har lange vinduer, og jeg har lyst å ha noe som kan henge i det ene smale vinduet, type smykkelignende. Kan også være noe annet, men sliter med å finne i butikkene. Prøver å søke på ebay men er vanskelig når jeg ikke kommer på hva det kan være/hete.

Forslag/linker/tips?

Tusen hjertelig =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et langt smalt vindu, og der har jeg en te-lyseholder. Den er litt avlang og med hull-mønster på en måte. Prøvde å finne bilde, men fant ikke.

Det er såpass lang lenke på hver side av den at den henger ca midt i vinduet. Veldig fint :)

HER var det nærmeste jeg fant, men denne er alt for kort og i tillegg er den jeg mener lengre og ikke så bred.

• Liker 1
Skrevet

Black Design har endel lysholdere som kan henge i smale vinduer.

AnonymBruker
Skrevet

europris har mange telys varianter som kan henge i vindu

AnonymBruker
Skrevet

På Indiska pleier de å ha "smykkelignende" lenker med perler og div ting i ulike farger, kanskje på 1 - 1,5 m lengde. Til å henge i vindu. Synes det kan være veldig fint. :)

Selv har jeg en lyslenke med kuler i ulike farger hengende ned i det lange og smale vinduet. Skulle egentlig bare være til julepynt, men jeg har ikke lyst til å ta det ned helt ennå... :)

Skrevet

Hva med å kjøpe noen glasskuler i forskjellige farger du liker fra en glasskunstner? Det er unikt og utrolig fint å henge i vinduet :)

Gjest BamseB
Skrevet

Jeg har en sånn en

smykke+dusk.jpg

Liker stilen og passer bra mtp formen på vinduet.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye fint! Takk for tips alle sammen :-)

Skrevet

Nille har fine hjerte-telysholdere for å ha i vinduer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...