Gå til innhold

Bestekameraten min sugde meg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I julen ble det en del festing og greier.

Etter et party endte det med at bare jeg og en veldig god kompis av meg som var vert for partyet ble igjen til slutt.

Lang historie men det endte med at han sugde meg helt til jeg spruta..... og jeg likte det faktisk!

Hjelp, er jeg bi? Homo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Does it matter?

Du lever bare en gang. Nyt det :-)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om du liker damer også kan det vel hende du er litt bi. Ikke tenk så nøye på hva slags merkelapp du skal putte på deg selv. Slipp deg løs og ha det gøy. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enten bifil, homofil eller biseksuell ja.

Homofil hvis du kun liker og forelsker deg i menn.

Bifil hvis du liker og forelsker deg i både menn og kvinner.

Biseksuell hvis du kun forelsker deg i kvinner men liker sex \ suging med menn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man er ikke automatisk bi eller homo selv om man har hatt sex med en av samme kjønn og likte det. Hva slags seksuell legning du har kommer an på hvilket kjønn du blir tiltrukket av. Mange foretrekker å ikke sette seg selv i bås og definierer seg aldri som hetero, bi eller homo. Du finner ut av det etterhvert.

Endret av Store My
  • Liker 3
Skrevet

Man er ikke automatisk bi eller homo selv om man har hatt sex med en av samme kjønn og likte det. Hva slags seksuell legning du har kommer an på hvilket du blir tiltrukket av. Mange foretrekker å ikke sette seg selv i bås og definierer seg aldri som hetero, bi eller homo. Du finner ut av det etterhvert.

Man er ikke nødvendigvis bifil, men biseksuell er man hvis man liker å ha sex med begge kjønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ikke vet jeg hva jeg er eller ikke er.

Men i etterkant har jeg fantasert veldig om dette her og gjennomgått det igjen i hodet mitt.

Tror ikke det er siste gang jeg tester ut guttesex......

Skrevet

Man er ikke nødvendigvis bifil, men biseksuell er man hvis man liker å ha sex med begge kjønn.

Ja, det er sant. Men jeg tenkte at man ikke nødvendigvis er biseksuell selv om man har sex med en av samme kjønn én gang, og sexen var god. For det er ingen automatikk i at man tenner på samme kjønn selv om man tester det én gang. Det var det jeg mente med mitt innlegg, men det blir jo egentlig bare flisespikkeri fra min side og det har vel ikke så mye med saken å gjøre. :)

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor må du sette deg selv i bås?

Du likte det, trenger du vite mer?

Om du vil gjøre det igjen, gjør du det, hvis ikke så lar du være.

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hvorfor må du sette deg selv i bås?

Du likte det, trenger du vite mer?

Om du vil gjøre det igjen, gjør du det, hvis ikke så lar du være.

Ikke sant?

Har aldri skjønt greia med å skulle finne "sin" bås, basert på seksuelle fantasier og opplevelser.

Og TS ; Det er noe som kalles nysgjerrig hetero.

Du kan fint stå i den båsen mens du vurderer om du liker menn, kvinner eller begge deler.

Og ditt sexliv er og blir din privatsak.

Ikke la noen "diktere" deg eller la deg tro du er homo fordi du smatter litt stake innimellom.

Utforsk deg selv og ha det gøy! :popcorn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt av denne tråden!

• Liker 1
Skrevet

Det er et gammelt kinesisk ordtak som sier: "du trenger ikke være rompis for å bli sugd av en kompis". Synes du skal ta det med deg videre i livet.

• Liker 7
Skrevet

Jeg blir kåt av denne tråden!

jeg også!

AnonymBruker
Skrevet

I julen ble det en del festing og greier.

Etter et party endte det med at bare jeg og en veldig god kompis av meg som var vert for partyet ble igjen til slutt.

Lang historie men det endte med at han sugde meg helt til jeg spruta..... og jeg likte det faktisk!

Hjelp, er jeg bi? Homo?

:eeeh::eeeh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan suge deg også, så kan du kjenne om du liker det og! (er jente) :nigo:

Heheh, men fra spøk til alvor så er du det du føler du er. Er du bifil; so what? Da har du ihvertfall større sjanse for å få deg no enn en som er heterofil.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er mye fake og diktere ute og går her...

Mye bedre med EKTE guttesex-historier!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg også!

Jeg også.

Ts fortell den lange historien? :popcorn:

Skrevet

Hvorfor blir dere kvinner kåte av "gutte sex"?

Forstår heller ikke hvorfor mange menn liker lesbe sex!

Slik sex går jo ut på personer som nyter en som er av MOTSATT kjønn av deg selv og det føles jo bare feil, etter min mening i hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du skal gjøre det du føler for TS. Jeg trodde lenge at jeg var hetero, men så innså jeg det at jeg alltid har vært tiltrukket kvinner, men aldri hatt slike følelser for menn. Nå tenker jeg at jeg er lesbisk og det føles rett for meg, men om jeg plutselig skulle møte en mann en dag som jeg ble forelsket i, så er det bare sånn. Man kan ikke kontrollere det man føler. Du kan ikke velge hvem du tenner på. Så hvorfor bry seg om hva du er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...