Gå til innhold

Hvordan bør jeg kle meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg er en amatør når det gjelder klær og mote, og ikke er jeg spesiellt vågal heller.

MEN, det som ofte hindrer meg i å våge, er at jeg har brede skuldre og brede hofter, samt litt ridelår (ingen andre som tør å bekrefte dette, men jeg synes det ser litt sånn ut selv). Er 169cm høy og ca 70 kg, høres kanskje stor ut, men er ikke feit eller lubben.

Mange klær ser teite ut på meg, spes pga skuldrene, og mange slimfit-bukser også..

Så..noen som har noen tips? :-) Jeg foretrekker smale bukser mtp sko osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kjolebruk er noe som kan passe på deg. Noe som markerer midjen og lar hoftene komme til sin rett uten at du trenger å føle at alle bare ser lår ;)

Skrevet

Jeg er en amatør når det gjelder klær og mote, og ikke er jeg spesiellt vågal heller.

MEN, det som ofte hindrer meg i å våge, er at jeg har brede skuldre og brede hofter, samt litt ridelår (ingen andre som tør å bekrefte dette, men jeg synes det ser litt sånn ut selv). Er 169cm høy og ca 70 kg, høres kanskje stor ut, men er ikke feit eller lubben.

Mange klær ser teite ut på meg, spes pga skuldrene, og mange slimfit-bukser også..

Så..noen som har noen tips? :-) Jeg foretrekker smale bukser mtp sko osv..

Ett tips er i alle fall å ikke gå i ting du ikke føler deg vel i. Det har en tendens til å synes. Ikke spør åssen jeg vet det... :fnise:

Men du må vel ha områder av kroppen din du liker? Hva med å finne klær som fokuserer på dem? f.eks; Jeg har en ganske stor innover kurve i ryggen, men ikke flat mage, så jeg finner plagg som er løsere over magen men sitter litt tettere i ryggen for å fremheve det:)

Gjest Bartenina
Skrevet

Ett tips er i alle fall å ikke gå i ting du ikke føler deg vel i. Det har en tendens til å synes. Ikke spør åssen jeg vet det... :fnise:

Men du må vel ha områder av kroppen din du liker? Hva med å finne klær som fokuserer på dem? f.eks; Jeg har en ganske stor innover kurve i ryggen, men ikke flat mage, så jeg finner plagg som er løsere over magen men sitter litt tettere i ryggen for å fremheve det:)

Jeg har også ganske svai rygg, den liker jeg :-)

Og leggene liker jeg... og puppene er ganske ok, ikke digre, ikke små..Og fått en del komplimenter for rumpa, uten at jeg kan skjønne hvorfor :P

Sånne guider som det linkes til har aldri hjulpet meg (har ikke åpnet den ennå, fy meg), fordi de foreslår aldri "brede skuldre OG ridelår OG brede hofter..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...