AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er i midten av 20-årene, og har blitt bedt på date. Liker han litt, og vil jo bli bedre kjent med han, men jeg tør ikke! Han møtt han på byen før, og da var vi begge fulle. Jeg er ganske sjenert til vanlig, men blir mer ivrig å fylla. Så han har nok kanskje fått feil inntrykk av meg. Er livredd for stillhet, og da kommer jeg hvertfall ikke på noen verdens ting å si. Det er grusomt!! Jeh kjenner han ikke, så vet ikke om han klarer å holde liv i samtalen. Hvordan tørre å gå på date?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Senk terskelen lavest mulig. Møt ham for en kaffekopp og les avisa samme dag, så kan du stikke kjapt hvis du trenger og snakke om noe dagsaktuelt hvis det blir stille.
Mononoke Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ha daten et sted hvor dere kan drikke et eller to glass vin, slik at stemningen løsner litt? Evt legg daten til noe aktivt, slik at dere ikke bare sitter rett ovenfor hverandre og stirrer på hverandre, da kan det fort bli pinlige pauser siden det ikke er noen andre distraksjoner på et par timer. Av aktiviteter kan dere dra på bowling, museumsrunde, hva som helst egentlig. Da dukker det naturlig opp litt samtale når man diskuterer det man holder på med. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Takk for svar! Blir livredd bare ved tanken, så tror jeg dropper det:)
AnitaB Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Hva med en aktiv date der dere gjør en aktivitet sammen? Da er det alltids ting å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Takk for svar! Blir livredd bare ved tanken, så tror jeg dropper det:) Skal du la redsel styre livet ditt? Hva er det verste som kan skje? 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Skal du la redsel styre livet ditt? Hva er det verste som kan skje? Uff vet ikke. At vi bare sitter der uten å si et pip, at kjemien kræsjer totalt. Vi har en felles venn, så vil ikke at ting skal bli rart. Har et par dager å manne meg opp. Reiser til studiebyen i helgen. Har dere noen flere forslag til hva vi kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Se en film hjemme hos en av dere? Da har dere noe å snakke om, og en fin anledning til litt fysisk kos (ikke sex altså, bare kos), noe som pleier å løse opp stemningen litt. 1
violet92 Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Får se om jeg tør de neste dagene Heier på deg 1
Gjest Chloè Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Ta et glass vin før du drar å møter han. Hvis du er er redd for at det blir pinlig stillhet, dra på kino, bowling eller ta en drink ute sammen. Det går som oftest mye bedre enn du tror! Jeg vet hvordan du har det, jeg er en ekspert på å ha sånne tanker "tenk om.." , men alle de gangene jeg har tatt sjansen har det vært verdt det Lykke til!
LoneWolf Skrevet 4. januar 2012 #12 Skrevet 4. januar 2012 Ta sjangsen, den som intet våger, intet vinner. Ikke la sjenertheten din (hvis det er et ord ) stanse deg!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Jeg var på en fantastisk date selv i kveld! Kjente ikke fyren, men 2,5 timer gikk fort som bare fy uten en eneste pinlig stillhet :) Go for it!!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 Tror jeg heller spør om han skal ut i helgen TS
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #15 Skrevet 5. januar 2012 Jeg spurte om han hadde noen planer i helgen, men han skal reise bort. Jaja, jeg prøvde hvertfall
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #16 Skrevet 5. januar 2012 Hadde dere ikke allerede avtalt en date?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå