Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene, og har blitt bedt på date. Liker han litt, og vil jo bli bedre kjent med han, men jeg tør ikke! Han møtt han på byen før, og da var vi begge fulle. Jeg er ganske sjenert til vanlig, men blir mer ivrig å fylla. Så han har nok kanskje fått feil inntrykk av meg. Er livredd for stillhet, og da kommer jeg hvertfall ikke på noen verdens ting å si. Det er grusomt!! Jeh kjenner han ikke, så vet ikke om han klarer å holde liv i samtalen.

Hvordan tørre å gå på date?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senk terskelen lavest mulig. Møt ham for en kaffekopp og les avisa samme dag, så kan du stikke kjapt hvis du trenger og snakke om noe dagsaktuelt hvis det blir stille.

Skrevet

Ha daten et sted hvor dere kan drikke et eller to glass vin, slik at stemningen løsner litt? Evt legg daten til noe aktivt, slik at dere ikke bare sitter rett ovenfor hverandre og stirrer på hverandre, da kan det fort bli pinlige pauser siden det ikke er noen andre distraksjoner på et par timer. Av aktiviteter kan dere dra på bowling, museumsrunde, hva som helst egentlig. Da dukker det naturlig opp litt samtale når man diskuterer det man holder på med. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Blir livredd bare ved tanken, så tror jeg dropper det:)

Skrevet

Hva med en aktiv date der dere gjør en aktivitet sammen? Da er det alltids ting å snakke om.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Blir livredd bare ved tanken, så tror jeg dropper det:)

Skal du la redsel styre livet ditt? Hva er det verste som kan skje?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skal du la redsel styre livet ditt? Hva er det verste som kan skje?

Uff vet ikke. At vi bare sitter der uten å si et pip, at kjemien kræsjer totalt. Vi har en felles venn, så vil ikke at ting skal bli rart.

Har et par dager å manne meg opp. Reiser til studiebyen i helgen.

Har dere noen flere forslag til hva vi kan gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Se en film hjemme hos en av dere? Da har dere noe å snakke om, og en fin anledning til litt fysisk kos (ikke sex altså, bare kos), noe som pleier å løse opp stemningen litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får se om jeg tør de neste dagene :sjenert:

Skrevet

Får se om jeg tør de neste dagene :sjenert:

Heier på deg :danser:

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Ta et glass vin før du drar å møter han. Hvis du er er redd for at det blir pinlig stillhet, dra på kino, bowling eller ta en drink ute sammen. Det går som oftest mye bedre enn du tror! Jeg vet hvordan du har det, jeg er en ekspert på å ha sånne tanker "tenk om.." , men alle de gangene jeg har tatt sjansen har det vært verdt det :) Lykke til!

Skrevet

Ta sjangsen, den som intet våger, intet vinner. Ikke la sjenertheten din (hvis det er et ord :)) stanse deg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en fantastisk date selv i kveld! Kjente ikke fyren, men 2,5 timer gikk fort som bare fy uten en eneste pinlig stillhet :) :) Go for it!!

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg heller spør om han skal ut i helgen :sjenert:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte om han hadde noen planer i helgen, men han skal reise bort.

Jaja, jeg prøvde hvertfall :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere ikke allerede avtalt en date?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...