Milian Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei. Jeg er en jente på femten år som skal begynne på dans. Jeg har meldt meg på jazzdans, ballett og moderne/lyrisk dans. Det begynner om ca 2 uker. Jeg danset en del som liten (Freestyle discojazz, ballett og hiphop MTV), men måtte dessverre slutte pga en skade. Nå er jeg helt bra igjen og jeg vil gjerne danse mye! Men det jeg lurer på er: - Hva slags utstyr trenger jeg når jeg begynner? - Er det noen som vet om en bra side der de selger danseutstyr, helst billig? Takk på forhånd!!!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Du trenger myke dansesko, tights og kanskje en drakt. Sjekk La Danse for inspirasjon.
Wiggins Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Som forrige innsender sa så trenger du myke dansesko med glatt såle slik at du kan gli. Noen dansesko har er glatte under tåballene og gir feste på hælen, andre er helt glatte, det avhenger av hva som trengs i den danseformen du skal drive med. Klærne bør være løse og ledige, i tillegg til det trenger du en vannflaske som du kan ha med. Man blir faktisk ganske svett og tørst av å danse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå