AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S
Gjest Madelene1 Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S Årh, jeg er så lei av å lese om jenter som har skrekken for karbohydrater. Spis det du vil du, men ikke for mye (ikke for lite!!!) og ikke for mye usunt (bare litt ). Endret 4. januar 2012 av Madelene1 8
kontorstol Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Du kommer nok til å legge på deg 3-4 kg tenker jeg. Karbohydrater er FARLIG!!!!!!!!! 10
Vendie Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Det går sikkert greit for denne gangen, men hvis du fortsetter sånn kommer du til å daue av fedme innen kort tid. Kanskje det hjelper hvis du skyller det ned med en boks fløte? 13
kontorstol Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Kanskje det hjelper hvis du skyller det ned med en boks fløte? Godt råd, tror faktisk fløte og/eller bacon nøytraliserer karbohydratene. 9
lille-lure Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Kan regne med at innen uken er over synes det på magen din 2
Vendie Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Godt råd, tror faktisk fløte og/eller bacon nøytraliserer karbohydratene. Ja, bacon går også an, selvfølgelig. Men husk å stek det i ekte meierismør og drikk fettet også! 1
kontorstol Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Ja, bacon går også an, selvfølgelig. Men husk å stek det i ekte meierismør og drikk fettet også! Nom nom nom
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #12 Skrevet 4. januar 2012 Du kommer nok til å våkne opp som en sumobryter i morgen tidlig, for karbohydrater er farlig. Det er forresten fett og, så for all del unngå det også. Egentlig er det best å ikke spise noenting, tenker jeg. 2
shortstories Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Nå kommer karbohydratene til å overta kroppen din, du er fortapt 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 Herregud nå må du gi deg. Slutt å lek dum, enhver idiot vet at man ikke blir feit av frukt. Oppsøk en lege eller psykolog ment seriøst, hvis du virkelig tenker sånn har du ett stort problem. Men jeg tror du er troill 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #16 Skrevet 4. januar 2012 troll eller ei, et eple har 50 kal, og en klemmentin 22-24 ca så si 124 ca? 1
seleneluna Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Du kommer nok til å legge på deg 3-4 kg tenker jeg. Karbohydrater er FARLIG!!!!!!!!! Er slike kommentarer virkelig nødvendig? Dersom TS har problemer med dette er slikt direkte ondskapsfult. Det gjør vondt værre. Og ja, vi er alle luta lei av innlegg som omhandler skrekken av karbodydrater, nettopp derfor kan man slå tilbake med saklige argumenter som får vedkommende til å forstå at hun tar skrekkelig feil og at mat ikke er noe negativt. Til deg TS, frukt er sunt, uansett hva folk måtte mene. Det er SVÆRT få som burde begrense inntaket av fruktsukker i den grad at man ikke kan spise frukt - og jeg er 100 % sikker på at det ikke gjelder deg. Spis frukt hver dag, knekkebrød til frokost, lunsj eller mellommåltider. Jeg er en slank jente selv om jeg har spist to grove skiver (med egg og skinke) til frokost. I tillegg har jeg spist tre klementiner, en eple og nå spiser jeg igjen to skiver. Til middag skal jeg spise kjøttkaker, saus og potet og to skiver til kvelds igjen. For di fleste er dette et helt normalt kosthold. Karbohydrater er ikke farlig. Jeg trenger dem og du trenger dem. Jeg blir trøtt, gretten og veldig slapp, rett og slett trist av å ikke spise karbohydrater, det tror jeg gjelder flere enn meg. Det er ikke rart du blir smådeppa av å ha spist litt frukt dersom du lever på energifattig mat. Vær snill mot kroppen din og du vil få det mye mye bedre. Endret 4. januar 2012 av seleneluna 4
MilliVanilli Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S Ingen fare. 1
OPIgirl Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S Å herregud. Jeg tror ikke mine egne ører. Ja, du kommer til å bli smellfeit og dø av fedme. Når pokker ble det usunt å spise frukt. Til helvete med lavkarbo. Nå er jeg irritert altså.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #20 Skrevet 4. januar 2012 takk for et godt svar,seleneluna. til dere andre, jeg går ikke på lavkarbo,men er ganske irrasjonell rundt mat pga lidelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå