Gå til innhold

Shit...spise eple?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Jeg har spist to grønne epler nå og en klementin. Vil dette bli forbrent i løpet av dagen, eller vil karbohydratene legge på meg? Hvor mye kjcal har jeg fått i meg nå? :S

Årh, jeg er så lei av å lese om jenter som har skrekken for karbohydrater.

Spis det du vil du, men ikke for mye (ikke for lite!!!) og ikke for mye usunt (bare litt ;) ).

Endret av Madelene1
  • Liker 8
Skrevet

Du kommer nok til å legge på deg 3-4 kg tenker jeg. Karbohydrater er FARLIG!!!!!!!!!

• Liker 10
Skrevet

Det går sikkert greit for denne gangen, men hvis du fortsetter sånn kommer du til å daue av fedme innen kort tid. Kanskje det hjelper hvis du skyller det ned med en boks fløte?

• Liker 13
Skrevet

Kanskje det hjelper hvis du skyller det ned med en boks fløte?

Godt råd, tror faktisk fløte og/eller bacon nøytraliserer karbohydratene.

• Liker 9
Skrevet

Kan regne med at innen uken er over synes det på magen din

• Liker 2
Skrevet

Godt råd, tror faktisk fløte og/eller bacon nøytraliserer karbohydratene.

Ja, bacon går også an, selvfølgelig.

Men husk å stek det i ekte meierismør og drikk fettet også!

• Liker 1
Skrevet

Ja, bacon går også an, selvfølgelig.

Men husk å stek det i ekte meierismør og drikk fettet også!

Nom nom nom :sikle:

AnonymBruker
Skrevet
:roll:
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer nok til å våkne opp som en sumobryter i morgen tidlig, for karbohydrater er farlig. Det er forresten fett og, så for all del unngå det også.

Egentlig er det best å ikke spise noenting, tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet

Nå kommer karbohydratene til å overta kroppen din, du er fortapt :lur:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud nå må du gi deg. Slutt å lek dum, enhver idiot vet at man ikke blir feit av frukt. Oppsøk en lege eller psykolog :) ment seriøst, hvis du virkelig tenker sånn har du ett stort problem. Men jeg tror du er troill

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

HERREGUD. SPISER DU EPLER:O

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

troll eller ei, et eple har 50 kal, og en klemmentin 22-24 ca ;)

så si 124 ca?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kommer nok til å legge på deg 3-4 kg tenker jeg. Karbohydrater er FARLIG!!!!!!!!!

Er slike kommentarer virkelig nødvendig? Dersom TS har problemer med dette er slikt direkte ondskapsfult. Det gjør vondt værre. Og ja, vi er alle luta lei av innlegg som omhandler skrekken av karbodydrater, nettopp derfor kan man slå tilbake med saklige argumenter som får vedkommende til å forstå at hun tar skrekkelig feil og at mat ikke er noe negativt.

Til deg TS, frukt er sunt, uansett hva folk måtte mene. Det er SVÆRT få som burde begrense inntaket av fruktsukker i den grad at man ikke kan spise frukt - og jeg er 100 % sikker på at det ikke gjelder deg. Spis frukt hver dag, knekkebrød til frokost, lunsj eller mellommåltider.

Jeg er en slank jente selv om jeg har spist to grove skiver (med egg og skinke) til frokost. I tillegg har jeg spist tre klementiner, en eple og nå spiser jeg igjen to skiver. Til middag skal jeg spise kjøttkaker, saus og potet og to skiver til kvelds igjen. For di fleste er dette et helt normalt kosthold. Karbohydrater er ikke farlig. Jeg trenger dem og du trenger dem. Jeg blir trøtt, gretten og veldig slapp, rett og slett trist av å ikke spise karbohydrater, det tror jeg gjelder flere enn meg.

Det er ikke rart du blir smådeppa av å ha spist litt frukt dersom du lever på energifattig mat. Vær snill mot kroppen din og du vil få det mye mye bedre.

Endret av seleneluna
  • Liker 4
Skrevet

Ingen fare. :)

• Liker 1
Skrevet

Å herregud. Jeg tror ikke mine egne ører. Ja, du kommer til å bli smellfeit og dø av fedme.

Når pokker ble det usunt å spise frukt.

Til helvete med lavkarbo. Nå er jeg irritert altså. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

takk for et godt svar,seleneluna.

til dere andre, jeg går ikke på lavkarbo,men er ganske irrasjonell rundt mat pga lidelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...