AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hvis dere ikke hadde noen venner, og det er en fest på en club, ville dere dratt? Er det noen av dere som har gjort dette? Er litt redd for å måtte sitte alene osv
Wonders Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Vanlig å gå ut på fest alene. Pynter meg, setter nrk mp3 på full guffe, spretter litt vin mens jeg sminker meg... Tar ansvar for min egen lykke. På pub drar jeg ikke, for jeg orker ikke snakke med folk som er fulle. Og på barer kommer man jo ofte i snakk med folk. Eller...de kommer i snakk med meg. Men på utesteder med dansegulv slipper jeg klengete pratesyke kjøtt-trålere, og har null problem med å danse vekk natten. Alene, men sammen med mange andre. Klarer ikke steder som er så små at man ikke kommer seg unna stirrende og innpåslitene folk. Jeg trenger plass så jeg kan gå min vei om det blir intenst. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ja, helt klart. Jeg er titt og ofte på bytur alene. Club, bar, osv. Spiller ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hm. Har aldri dratt ut alene. Men hvorfor ikke! Ender nesten alltid opp alene uansett, da alle forsvinner til hver sin kant;) Men vorser dere alene, og drar så ut ved midnatt? 1
Gjest Nigiria Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg ville ikke gjort det. Men beundrer dere som gjør!
Evelyne Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Har aldrig gjort det själv men skulle gärna testa! Är lite för feg tror jag.. 1
Sofie_22 Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Hm.. den var ny! :gjeiper: Men sikkert moro!
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Har aldrig gjort det själv men skulle gärna testa! Är lite för feg tror jag.. Uff.. jeg og! Men jeg har alltid en eller annen venn eller venninne som skal ut da, og så bor jeg i en så liten by at jeg møter alltid på noen jeg kjenner uansett.
violet92 Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Ja, har gjort det et par ganger alene. Var litt rart i begynnelsen, men det er en glimrende mulighet til å stifte nye bekjentskaper og bli kjent med nye folk. Begge gangene jeg dro ut alene har jeg ikke angret på i ettertid, fordi jeg kom i prat med så mye hyggelige folk
Wonders Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg vorser vel ikke på samme måte. Som oftest, ikke at jeg stikker på byen alene så ofte lenger, så lager jeg meg en deilig middag. Jeg tapper et bad, med olje og min favoritt parfyme. Setter på chill musikk. Tapper et glass vin. Etterpå lakker neiler på hender og føtter. Da er klokken blitt sju-åtte ca. Så setter jeg på nrk MP3 på full guffe, ser litt tv innimellom, og tar det med ro. Er litt her inne, litt på face, svarer på telefoner osv... Og drikker litt vin da vettu, innimellom. Så er det valg av klær, sko, tilbehør, sminke, og hår... Til jeg er ferdig er klokken elve ca, på tide å stikke ut. Endret 6. januar 2012 av Wonders
Strikkemamma Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Hørtes stusselig ut å gå ut alene.. Halve kosen er jo å dra sammen med venner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå