Gjest Chevy Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Heisann Jeg gjør ikke så mye med huden min, fordi jeg blir så forvirret av alle produktene som finnes der ute. Jeg har egentlig bare lyst til og finne et par produkter og opplegg som ikke er altfor dyre og som kan holde huden min i sjakk. Så til huden: knusktørr, flasser lett.. Rød og virker som oljebaserte produkter tørker den ut. Kjøpte en kjempedyr biotherm hudkrem som ikke virket i det hele tatt og bare tørket ut huden. Trenger sårt råd!
Gjest Tammie Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Spør apoteket om hjelp, de har peiling. Forklar hudproblemene dine. Gå for uten parfyme!!
Karimote Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ikke så lett å komme med råd ut fra det lille du skriver om huden din. Men ville prøvd Calming sensitiv eller Vita balance fra babor ;-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hvis det er primært på vinteren dette skjer så kommer du langt med sol og sinksalve. Tar selv solarium 11-12 minutter 1 gang i uken og det hjelper mer enn det mest annet mot tørr hud.
Gjest Chevy Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg ve liksom ikke heltnhvordan jeg skal beskrive huden:p Rød, sensitiv, uren, mye kviser, tørr, flassete Tusen takk for alle svar! Dette er hele året.. Har spurt på apoteket men de hadde ikke så mye kunnskap der jeg gikk..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 La Roche Posay har gode produkter. Du kan lese på hjemmesiden deres: www.larocheposay.com. Apoteket har som regel prøvepakker på disse produktene
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Spør heller en hudpleier. Matis kan nok være et merke for deg å snuse litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå