Gå til innhold

han vil ha lyset av.

Fremhevede innlegg

Gjest smilejenta
Skrevet

TS her,

Han tar også dyna over noen ganger, og jeg er ganske sikker på at det ikke fordi det er kaldt.. Han brer det liksom over seg hvis han ligger øverst. Noen som har noen mening/tanker rundt det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

TS her,

Han tar også dyna over noen ganger, og jeg er ganske sikker på at det ikke fordi det er kaldt.. Han brer det liksom over seg hvis han ligger øverst. Noen som har noen mening/tanker rundt det?

Kanskje han ikke er 100% komfortabel med kroppen sin i lyset? Eller kanskje han liker følelsen av dyna på kroppen og lyset litt dempet? Kanskje han syns det er mer romantisk? Kanskje han gjør det for din del også? Kanskje han fryser selv om at du ikke ser/kjenner det? Kanskje han syns det er lettere å slippe seg mer løs under dyne og i et mørkt rom? Kanskje han tror du vil ha lyset av og dyna på?

Kan komme på tusen flere mulige årsaker, men orker ikke skrive mer. SPØR HAN!

• Liker 1
Skrevet

Lyset litt dempet funker best for meg, stemningen er der, men jeg vil likevell se ansiktsutrykkene :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på sms-språk.

Kråkesaks, moderator.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har en tedens til å slå av lyset når vi har sex. Ikke helt av, mn han kan slå av lyset og skru på en nattlampe. Gjerne før klærene er av. Fortalte om en "jente på skolen" som hadde dette problemet med sin kjæreste og spurte om "råd". Da svarte han bare det føles kanskje lettere. Dene jenta på skolen var selvfølgelig oppdiktet, men hva mente han med at det kanskje føltes lettere?

Takk for svar :-)

Hos oss er det hun som gjerne vil ha lyset av under sexen. Godtar det av og til, er jo ikke bare jeg som skal bestemme, men det blir ikke det samme for meg. For meg blir sex kjedelig med lyset av. Jeg vil se henne, kroppen hennes, ansiktet hennes, ja alt. Det gjør sexen mer spennende for meg ihvertfall når lyset er på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...